Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europa otrzymało kolejne wyróżnienie za produkt dedykowany przedsiębiorstwom. „Order Finansowy” został przyznany za ubezpieczenie od utraty zysku, który przeznaczony jest dla właścicieli firm, biorących w leasing pojazdy i sprzęt służący do działalności gospodarczej.
Ranking wyróżnia najlepsze rozwiązania finansowe, oferowane na polskim rynku, skierowane do firm i klientów indywidualnych. Marat Nevretdinov, wiceprezes TU Europa podkreśla, że produkty ubezpieczeniowe oferowane przez TU Europa dopasowywane są do zmieniającej się sytuacji ekonomicznej: „W ostatniej dekadzie leasing stał się jedną z najbardziej efektywnych form finansowania inwestycji przedsiębiorstw. Rozwojowi tego segmentu towarzyszy wprowadzanie nowych produktów ubezpieczeniowych, dopasowanych do zmieniającej się rzeczywistości ekonomicznej. TU Europa kilka lat temu podjęło inicjatywę tworzenia ubezpieczeń „szytych na miarę” leasingu. Przyznana nagroda stanowi obiektywny dowód na to, że potrafimy wsłuchiwać się w potrzeby przedsiębiorców, a bardzo często wyznaczać także trendy rynkowe poprzez wprowadzanie nowatorskich rozwiązań”.
Dzięki takiej polisie przedsiębiorcy mogą zachować płynność finansową w sytuacji, kiedy wystąpią zakłócenia lub przerwy w funkcjonowaniu firmy. Ubezpieczenie obejmuje wartość utraconego zysku, wynikającego ze spadku obrotu lub ze wzrostu kosztów działalności, gdy są one efektem przypadkowego zdarzenia, jak zniszczenie leasingowanego pojazdu lub urządzeń przez pożar, zalanie, kradzież, huragan, co ma odzwierciedlenie w osiąganym przez klienta dochodzie.
Produkt dostępny jest w różnych wariantach i sumach ubezpieczenia, które dostosowane są do indywidualnych oczekiwań przedsiębiorców. Ubezpieczenie jest oferowane małym i średnim przedsiębiorcom, które korzystają z leasingu. Produkt charakteryzuje się jasnymi warunkami ubezpieczenia i zawiera minimalne wyłączenia odpowiedzialności, a suma ubezpieczenia ustalana jest na podstawie szacowanego zysku brutto w ustalonym okresie ubezpieczenia.
Źródło: www.tueuropa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…