TU Europa rozwija sprzedaż w sieci.Towarzystwo uruchomiło nową stronę z ofertą produktową przeznaczoną dla klientów kupujących on-line. Nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej mają podkreślić biznesowe i technologiczne aspiracje Europy.
Jako nowoczesne, innowacyjne i godne zaufania Towarzystwo Ubezpieczeniowe. Ubezpieczyciel wprowadza nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Odświeżenie wizerunku ma podkreślić biznesowe i technologiczne zmiany, zachodzące w firmie.
Strategia przewiduje m.in.: dywersyfikację biznesu i poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do klientów z wykorzystaniem możliwości, jakie daje narzędzia technologiczne. Od dwóch lat Grupa Europa realizuje strategię, której celem jest transformacji modelu biznesowego. W tym celu ubezpieczyciel sięga po nowoczesne technologie i stawia na budowę nowych kanałów sprzedaży. Jednocześnie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którym w innowacyjny sposób dostarcza ochronę ubezpieczeniową. Katarzyna Greszta, dyrektor departamentu marketingu i relacji klienckich w Grupie Europa: „Nasze poprzednie logo towarzyszyło nam przez osiem lat. Kiedy je wprowadzaliśmy, Grupa Europa była skupiona niemal wyłącznie na rynku bancassurance. Dziś jesteśmy w innym miejscu. Choć współpraca z bankami to nadal ważna cześć biznesu, inwestujemy również w bezpośredni kontakt z klientem, korzystając z możliwości, jakie dają nowoczesne technologie”.
Nowe logo zostało aby symbolizować pomost między ponad 20-letnią historią ubezpieczyciela i jego otwarciem się na nowoczesne kanały sprzedaży. W związku z tym ubezpieczyciel będzie nadal korzystał z dotychczasowej kolorystyki, ale jednocześnie sięgnął po najnowsze trendy w stylistyce, aby podkreślić technologiczne aspiracje. Sam sygnet logotypu może być wykorzystywany jako samodzielny znak, co otwiera nowe możliwości w komunikacji.
Ceny polis są wyliczane on-line, a proces płatności jest w pełni zautomatyzowany. Formularze są uproszczone, co skraca do minimum czas potrzebny do kupna ubezpieczenia. Ubezpieczyciel umożliwia także kupno wybranych produktów na raty. W chwili obecnej na stronie dostępne cztery produkty: ubezpieczenie ITravel , ubezpieczenie Koszty Rezygnacji. ubezpieczenie MyHealth, ubezpieczenie Screenity.
Jak zapowiada ubezpieczyciel wkrótce oferta produktowa będzie sukcesywnie rozszerzana. Już niedługo na stronie internetowej zadebiutuje nowe ubezpieczenie nieruchomości. Do końca roku ma być dostępnych co najmniej dziesięć produktów.
Źródło: www.tueuropa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…