Aktualności

TU Europa: Nowa oferta produktowa dla Klientów kupujących on-line

TU Europa rozwija sprzedaż w sieci.Towarzystwo uruchomiło nową stronę z ofertą produktową przeznaczoną dla klientów kupujących on-line. Nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej mają podkreślić biznesowe i technologiczne aspiracje Europy.

 

Jak TU chce być postrzegane przez Klientów?

 
Jako nowoczesne, innowacyjne i godne zaufania Towarzystwo Ubezpieczeniowe. Ubezpieczyciel wprowadza nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Odświeżenie wizerunku ma podkreślić biznesowe i technologiczne zmiany, zachodzące w firmie.
 

Rozwój sprzedaży ubezpieczeń w sieci  to efekt realizacji strategii Grupy Europa

 
Strategia przewiduje m.in.:  dywersyfikację biznesu i poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do klientów z wykorzystaniem możliwości, jakie daje narzędzia technologiczne. Od dwóch lat Grupa Europa realizuje strategię, której celem jest transformacji modelu biznesowego. W tym celu ubezpieczyciel sięga po nowoczesne technologie i stawia na budowę nowych kanałów sprzedaży. Jednocześnie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którym w innowacyjny sposób dostarcza ochronę ubezpieczeniową. Katarzyna Greszta, dyrektor departamentu marketingu i relacji klienckich w Grupie Europa: „Nasze poprzednie logo towarzyszyło nam przez osiem lat. Kiedy je wprowadzaliśmy, Grupa Europa była skupiona niemal wyłącznie na rynku bancassurance. Dziś jesteśmy w innym miejscu. Choć współpraca z bankami to nadal ważna cześć biznesu, inwestujemy również w bezpośredni kontakt z klientem, korzystając z możliwości, jakie dają nowoczesne technologie”.
 

Nowy logotyp

 
Nowe logo zostało aby symbolizować  pomost między ponad 20-letnią historią ubezpieczyciela i jego otwarciem się na nowoczesne kanały sprzedaży. W związku z tym ubezpieczyciel będzie nadal korzystał z dotychczasowej kolorystyki, ale jednocześnie sięgnął po najnowsze trendy w stylistyce, aby podkreślić technologiczne aspiracje. Sam sygnet logotypu może być wykorzystywany jako samodzielny znak, co otwiera nowe możliwości w komunikacji.
 

Przygotowując się do uruchomienia nowej strony, Europa przeanalizowała najnowsze trendy na rynku e-commerce

 
Ceny polis są wyliczane on-line, a proces płatności jest w pełni zautomatyzowany. Formularze są uproszczone, co skraca do minimum czas potrzebny do kupna ubezpieczenia. Ubezpieczyciel umożliwia także kupno wybranych produktów na raty. W chwili obecnej  na stronie dostępne cztery produkty: ubezpieczenie ITravel , ubezpieczenie Koszty Rezygnacji. ubezpieczenie MyHealth, ubezpieczenie Screenity.
 

Wkrótce nowe produkty do kupienia w sieci w tym. m.in.: ubezpieczenie nieruchomości

 
Jak zapowiada ubezpieczyciel wkrótce oferta produktowa będzie sukcesywnie rozszerzana. Już niedługo na stronie internetowej zadebiutuje nowe ubezpieczenie nieruchomości. Do końca roku ma być dostępnych co najmniej dziesięć produktów.
 
Źródło: www.tueuropa.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

5 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

5 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

24 godziny ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

24 godziny ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago