Pierwszą propozycją w ramach partnerstwa TU Europa i Eurobanku są dwie polisy chroniące zdrowie oraz home assistance. Wzrost sprzedaży polis stand alone w bankach jest jednym ze strategicznych celów ubezpieczyciela.
Z propozycji mogą skorzystać osoby, które posiadają dowolny rachunek osobisty (za wyjątkiem konta junior). Okres ochrony wynosi 12 miesięcy, a składka za polisę pobierana jest bezpośrednio z rachunku. Płatność następuje w cyklach miesięcznych.
Marat Nevretdinov, wiceprezes grupy Europa dodaje: „Cieszymy się, że do grona naszych partnerów oferujących ubezpieczenia stand alone dołączył eurobank. Wspólne działania rozpoczynamy od dystrybucji trzech produktów za pośrednictwem call center. W planach na przyszły rok jest udostępnienie naszych ubezpieczeń w placówkach i w bankowości internetowej partnera” – powiedział.
Ubezpieczenie „Pomoc dla zdrowia” zapewnia wsparcie finansowe w wysokości do 150 tys. zł w przypadku zdiagnozowania u osoby objętej ochroną jednej z trzech poważnych chorób (nowotwór złośliwy, udar mózgu i zawał serca). Polisa jest dostępna dla klientów w wieku od 18 do 64 lat, którzy pozytywnie przejdą krótką ankietę medyczną.
Ubezpieczenie „Twoje Dziecko” to oferta skierowana do rodziców, którzy chcą zapewnić dzieciom lepszy standard opieki medycznej. Ubezpieczenie obejmuje m.in. domowe wizyty pediatry, pielęgniarki i konsultacje ze specjalistami w przypadku już rozpoczętego leczenia. Dodatkowo umożliwia zorganizowanie opieki nad dzieckiem oraz korepetycji z wybranych przedmiotów w przypadku dłuższej jego nieobecności w szkole z powodu choroby.
Natomiast Ubezpieczenie „Domowy Fachowiec” zapewnia dostęp do fachowców w przypadku awarii sprzętu AGD, RTV i PC oraz pomoc takich specjalistów jak np. ślusarz, hydraulik czy elektryk w przypadku zdarzeń losowych. Dzięki temu można np. naprawić wybitą szybę lub dach uszkodzony podczas burzy.
Źródło: www.tueuropa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…