Przedstawiciele TU Europa zapowiedzieli w ubiegłym roku, że ubezpieczyciel będzie sprzedawać ubezpieczenia za pośrednictwem firm pożyczkowych i leasingowych. Do marca ubezpieczyciel rozpocznie współprace z kolejną firma pożyczkową.
Magdalena Marciniak z Grupy Europa, wierzy, że firmy pożyczkowe mogą być tak dobrym partnerem sprzedażowym dla firmy ubezpieczeniowej: „Najpóźniej w marcu ogłosimy rozpoczęcie współpracy z kolejną firmą pożyczkową. Na razie nie mogę powiedzieć, o kogo chodzi, zdradzę jednak, że jest to duży gracz obsługujący konsumentów detalicznych bezpośrednio i przez internet”.
Ubezpieczyciel jest na etapie prac koncepcyjnych. Z podobnym pomysłem na polskim rynku zadebiutował operator komórkowy Play. Pośredniczy on w sprzedaży spersonalizowanych polis — np. na pokrycie kosztów leczenia po ugryzieniu kleszcza czy wartości skradzionej torebki. Aplikacja Play Ubezpieczenia trafiła na rynek w grudniu 2017 r.Na początek zaoferuje ochronę ruchomości, np. rowerów. Z czasem ubezpieczeniowy asortyment mobilnego butiku Europy będzie rósł.
Na początek w ofercie pojawią się home assistance, czyli pomoc fachowca na wypadek awarii, m.in. pralki, telewizora, czy lodówki i Scrennity — ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia ekranu smartfona, które można kupić przez aplikację mobilną. Od chwili wprowadzenia tego produktu na rynek, czyli od stycznia zeszłego roku, Europa szukała dużego partnera, za pośrednictwem którego będzie mogła dotrzeć do masowego klienta. Dotychczas aplikację pobrano 10 tys. razy.
Źródło: www.tueuropa.pl
W wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów znalazł się projekt kolejnej nowelizacji ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych,…
Praktyki zawodowe to nie tylko obowiązkowy element studiów, ale tez pierwszy kontakt z realiami rynku…
Sprzęt fotograficzny to często inwestycja liczona w tysiącach złotych, dlatego warto go odpowiednio zabezpieczyć. Zwłaszcza,…
TFI PZU wprowadza innowacyjny fundusz, który ułatwia dostęp do rynku kryptowalut. Bez potrzeby zakładania rachunku…
UNIQA i Grupa mBanku przedłużyły współpracę na kolejne 12 lat w modelu dystrybucji wyłącznej. Partnerstwo…
InterRisk, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, uruchomił platformę IRON – nowoczesne narzędzie wspierające agentów w sprzedaży…