Categories: Aktualności

TU Warta rozpoczyna współpracę z Bankiem Pocztowym

Warta poszerza grupę banków oferujących jej produkty. W efekcie nawiązanej współpracy Bank Pocztowy wprowadza do oferty nowy rodzaj ubezpieczeń – Warta Moje Zdrowie oraz Warta Dla Zdrowia. Oba rozwiązania zapewniają Ubezpieczonym pomoc finansową w przypadku wystąpienia problemów ze zdrowiem.

Do oferty Banku trafiły dwa ubezpieczenia chroniące finansowo w sytuacji problemów ze zdrowiem

Jarosław Banach, Dyrektor Zarządzający Pionu Rozwoju Biznesu Banku Pocztowego komentuje: „Cieszymy się z nawiązanej z Wartą współpracy, gdyż możemy dzięki niej poszerzyć ofertę ubezpieczeń, którą kierujemy do naszych Klientów o dwa produkty. Nowe ubezpieczenia wspierające w przypadku problemów zdrowotnych zostały tak skonstruowane, że mogą być interesującą propozycją zarówno dla młodszych, jak starszych Klientów”.

Warta: „Stale poszerzamy grono naszych partnerów na rynku bancassurance”

„Cieszę się, że rozpoczynamy współpracę z Bankiem Pocztowym, który umożliwia nam dotarcie z ofertą ubezpieczeń na życie do bardzo szerokiej i wymagającej grupy klientów. Kierujemy do nich praktyczne ubezpieczenie, które ma być pomocą w przypadku problemów ze zdrowiem – mówi i dodaje: Oferta dla klientów Banku Pocztowego została oparta o naszą strategię dla ubezpieczeń na życie. Skupiamy się w niej na sprzedaży polis ze składkę regularną o charakterze ochronnym, osiągając na tym polu wyjątkowe na tle rynku wyniki”- podkreśla Tomasz Kowalski, dyrektor zarządzający odpowiedzialny za Departament Bancassurance w Warcie.

Oferta ubezpieczeniowa Warty dla klientów Banku Pocztowego składa się z dwóch ubezpieczeń skierowanych do dwóch grup wiekowych

Warta Moje Zdrowie – ubezpieczenie dla osób w wieku 18 – 55 lat, które przede wszystkim zapewnia zabezpieczenie budżetu domowego w przypadku poważnej choroby – wypłata wskazanej w umowie kwoty, którą można przeznaczyć na dowolny cel. Produkt składa się z gotowych pakietów ochrony oferowanych bez konieczności przeprowadzania badań lekarskich. Umowa zawierana jest na 5-letni okres ochrony z możliwością przedłużenia na kolejny 5-letni okres ze stałą składką i sumą ubezpieczenia.

Warta Dla Zdrowia – ubezpieczenie skierowane do osób w wieku 55 – 75 lat. Produkt zapewnia m.in. świadczenia pieniężne w przypadku niezdolności do samodzielnej egzystencji, pobytu w szpitalu w wyniku wypadku, ubezpieczenie lekowe, a także szeroki pakiet assistance.

Składka za ubezpieczenie zaczyna się od 20 zł miesięcznie dla ubezpieczenia Warta Moje Zdrowie w wariancie zapewniającym 70 tys. zł sumy ubezpieczenia z tytułu poważnego zachorowania i skierowanym do osób w wieku 18 – 35 lat. W wariancie ze składką 40 zł miesięcznie suma ubezpieczenia z tytułu poważnego zachorowania wzrasta do kwoty 175 tys. zł dla tej samej grupy wiekowej. Oba ubezpieczenia są dostępne we wszystkich placówkach Banku Pocztowego na terenie kraju.

Źródło: www.prnews.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

12 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

12 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

15 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago