W związku z ambitnymi planami Warty, firma nadal rozbudowuje kadrę. Do grona pracowników dołączył Dawid Korszeń, obejmując stanowisko rzecznika prasowego. Jednocześnie będzie pełnił on obowiązki PR Managera.
Do zadań nowego rzecznika należeć będzie m.in.: zarządzanie komunikacją korporacyjną i produktową oraz aktywna współpraca z mediami. Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR TUiR Warta dodaje: „Warta obrała ambitny kierunek rozwoju na rynku ubezpieczeń w Polsce. Do realizacji celów potrzebujemy doświadczonych, twórczych oraz efektywnych specjalistów. W tym momencie witamy w zespole Dawida, który z pewnością pomoże nam w budowaniu nowoczesnej i przyjaznej firmy, bazującej na otwartej i skutecznej komunikacji z mediami. Jestem pewna, że wniesie do naszego zespołu wiele nowych pomysłów, które wzmocnią Wartę i jej marki”.
Dawid Korszeń jest związany z branżą Public Relations od 2007 r. Do jego kluczowych klientów należeli m.in. Polska Izba Ubezpieczeń, Atradius, Prudential Polska czy DTZ. Doświadczenie zdobywał również w innych wiodących agencjach na polskim rynku: Weber Shandwick, NBS Communications oraz Glaubicz Garwolińska Consultants. Ukończył studia magisterskie na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowe Studia Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…