Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa zajęło 1 miejsce w rankingu Najbardziej Dynamicznych Ubezpieczycieli Życiowych. Zestawienie opiera się na wielkości przychodów w I półroczu 2016 r. w stosunku do tego samego okresu ub.r.
W globalnej klasyfikacji wśród dwudziestu pięciu Najbardziej Dynamicznych Instytucji Finansowych spółka życiowa Europy ulokowała się na pozycji dziewiątej. Rankingi, obejmujące przychody ubezpieczycieli, banków, TFI, funduszy emerytalnych, domów maklerskich firm leasingowych, przygotowała i opublikowała Gazeta Finansowa.
W I półroczu 2016roku TU na Życie Europa zwiększyło sprzedaż o sześćdziesiąt procent w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku, wypracowując sześćset sześć mln zł składki przypisanej brutto wg PSR. Przyczynił się do tego m.in. aż ponad dwukrotny wzrost sprzedaży ubezpieczeń z UFK.
Marat Nevretdinov, wiceprezes TU na Życie Europa: „Choć rynek życiowy maleje, my znacząco rośniemy. W dużej mierze to zasługa nowych, zbudowanych od podstaw produktów z prostą strukturą opłat, niskim poziomem dodatkowych kosztów oraz możliwością rezygnacji w dowolnym czasie. Potrafimy szybko dostosować się do zmieniających się warunków rynkowych oraz mocno indywidualizować ofertę dla partnerów, dystrybuujących nasze ubezpieczenia ochronne i o charakterze inwestycyjnym. Dzięki tym umiejętnościom budujemy przewagę konkurencyjną”.
TU na Życie Europa jest częścią Grupy Ubezpieczeniowej Europa. Specjalizuje się w bancassurance – ubezpieczeniach oferowanych klientom we współpracy z bankami i instytucjami pośrednictwa finansowego.
Źródło: www.gf24.pl
W seminarium zorganizowanym przez Euresa Association, które odbyło się pod koniec października w Madrycie uczestniczyli pracownicy Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW”. Podczas wydarzenia…
Wybierając się w zagraniczną podróż własnym autem warto zdawać sobie sprawę, że ubezpieczenie OC nie w każdym kraju będzie honorowane.…
Rozpoczęła się kampania kinowa Allianz Polska, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania…
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…