TUW Medicum to nowy podmiot na krajowym rynku ubezpieczeń. Po zgodzie uzyskanej w październiku przez Komisję Nadzoru Finansowego, rusza właśnie ze sprzedażą polis.
TUW Medicum ma poważne plany. Najpierw chce się zająć specjalistycznymi ubezpieczeniami dla firm z branży medycznej. Następnie chce wprowadzić polisy dla rynku masowego. Czym jednak naprawdę jest TUW Medicum?
Medicum to spółdzielnia ubezpieczeniowa (TUW). Została założona przez polskie firmy z branży farmaceutycznej (m.in. przez Neuca, Intra i Organizację Polskich Dystrybutorów Farmaceutycznych oraz przez firmę zajmującą się świadczeniami usług medycznych Enel-Med).
Prezes Enel-Medu, Adam Rozwadowski mówi, że bardzo dobrze znają ryzyko ubezpieczeniowe swoich firm i odnieśli uczucie, że pieniądze, które płacili ubezpieczycielom po prostu znikały. Jak wyjaśnia, założyciele zakładu doszli do wniosku, że posiadanie własnego Towarzystwa Ubezpieczeniowego będzie dla nich bardziej opłacalne. Opłacalność ma być dzięki formie prawnej TUW, gdzie wypracowany przez zakład zysk pozwala członkom zwrócić w postaci np. niższych składek w następnych latach.
Beata Korzeniowska, szefowa w komunikacji w grupie Neuca zaznacza, że powstanie towarzystwa jest odpowiedzią na potrzeby branży. Wiele podmiotów z rynku ochrony zdrowia jest bardzo zaangażowanych w projekt. TUW Medicum w najbliższych miesiącach skoncentruje się na przejmowaniu ubezpieczeń majątku i biznesów członków.
Źródło: www.pb.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…