TUW PZUW odpowiadając na wyzwania przyszłości przyjął pierwszą Strategię Danych. Strategia „Więcej wiedzy”, która wyznacza kierunki oraz cele działań ubezpieczyciela w dziedzinie zarządzania i analityki danych będzie realizowana w latach 2023-2024.
TUW PZUW przyjął pierwszą Strategię Danych na lata 2023–2024. Działania pod nazwą „Więcej wiedzy” mają wyznaczać kierunki i cele w dziedzinie zarządzania oraz analityki danych i mają być realizowana zgodnie z misją „Zmieniamy dane we wspólne korzyści”. Jak możemy przeczytać, przyjęta strategia ma służyć oferowaniu klientom jeszcze lepszych usług i wspierać realizację założeń biznesowych TUW PZUW.
– Chcemy dobrze spożytkować dane. Uzyskać z nich więcej wiedzy. Strategia Danych ma się przyczynić do dalszego rozwoju Towarzystwa. Dzięki niej i kolejnym strategiom chcemy osiągnąć więcej korzyści dla nas i dla naszych klientów – mówi członek Zarządu i przewodniczący Komitetu Danych TUW PZUW Tomasz Karusewicz.
Przedstawiciel TUZ PZUW podkreśla, że przyjęcie Strategii Danych świadczy o wadze, jaką towarzystwo przywiązuje do technologicznych rozwiązań wykorzystywanych w tym obszarze. Kluczowym celem wdrożonych rozwiązań ma być wyznaczenie strategicznego podejścia do danych – jako istotnego aktywa w prowadzeniu działalności i podejmowaniu decyzji.
Należy podkreślić, że Strategia Danych „Więcej wiedzy” to pierwszy taki dokument w TUW PZUW. Co istotne, jego zakres i horyzont czasowy będzie uaktualniany i rozszerzany wraz z aktualizacją strategii biznesowej ubezpieczyciela.
Jednak wspomniana strategia nie należy do jedynych działań ubezpieczyciela w zakresie innowacyjnych rozwiązań. Warto przypomnieć, że w ubiegłym tygodniu TUW PZUW zorganizował już po raz drugi Ogólnopolski Kongres Rozwiązań Ubezpieczeniowych dla Podmiotów Leczniczych. Hasłem przewodnim wydarzenia było: „Więcej wspólnych korzyści”. Innowacyjne projekty w zakresie zarządzania ryzykiem medycznym, szerokie wsparcie w przypadku niepożądanych zdarzeń, elastyczne warunki współpracy i możliwość negocjowania składki – o tych atutach ubezpieczeń mówiono w trakcie kongresu.
– Miniony rok był dla nas wyjątkowy. Zakończyliśmy go rekordowym wynikiem, który świadczy o tym, że idea wzajemności się sprawdza i przynosi wszystkim korzyści – mówił podczas Kongresu Rafał Kiliński, prezes TUW PZUW.
Kongresowi towarzyszyła również premiera projektu Szpital 360. Obejmuje on wizytacje medyczne, szkolenia dla lekarzy i personelu medycznego, wsparcie szpitali w inwestycjach na rzecz bezpieczeństwa i zdrowia pacjentów.
Źródło: TUW PZUW
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…