Prezes TUW PZUW Rafał Kiliński wraz z zaproszonymi menedżerami i przedsiębiorcami wziął udział w tworzeniu okolicznościowego wydania „Dziennika Gazety Prawnej”. W artykule dla gazety pisał między innymi o tym, że współpraca sprzyja myśleniu kategoriami wspólnego interesu i daje wzajemne korzyści.
Prezes TUW PZUW Rafał Kiliński wziął udział w tworzeniu okolicznościowego wydania „Dziennika Gazety Prawnej” pod hasłem „Nie ma przyszłości bez przedsiębiorczości”. W artykule dla gazety przedstawiciel firmy poruszał między innymi temat tego, że nie ma przyszłości bez przedsiębiorczości. I nie ma przedsiębiorczości bez solidarności. Podkreślał także to, by aktywność gospodarcza przynosiła owoce, musi się opierać na solidarności i współpracy.
– Współpraca sprzyja myśleniu kategoriami wspólnego interesu. Daje wzajemne korzyści. Służy społecznej odpowiedzialności i zaangażowaniu. Mamy pod tym względem bogate historyczne tradycje. Powinniśmy z nich mądrze korzystać i je rozwijać – przekonywał prezes Kiliński.
Nawiązywał przy tym do własnych doświadczeń.
– Gdy w okresie przełomu, na początku lat 90., pracowałem dla amerykańskiej firmy w Polsce, zwróciłem uwagę na prawidłowość: gdy tylko pojawił się u nas duży amerykański inwestor, w ślad za nim przychodził amerykański bank, amerykański ubezpieczyciel czy amerykański broker. Amerykanie inwestowali kapitał, który zwracał się nie tylko w postaci zysku, ale także składek z ubezpieczenia wykupionego u amerykańskiego brokera czy rat kredytowych wpływających na konta amerykańskiego banku. Pomyślałem: dlaczego nie my? Taka inspiracja zaowocowała przywróceniem ubezpieczeń wzajemnych w sektorze korporacyjnym – opisywał prezes TUW PZUW.
Na osiąganiu wspólnych korzyści opierają się funkcjonujące w TUW PZUW związki wzajemności członkowskiej.
– Skupiają podmioty o podobnym profilu działalności, jak szpitale, samorządy, przedsiębiorstwa z jednej branży. Działają na zasadzie: jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Rozkładając na wszystkich ryzyko szkód, minimalizują ich finansowe skutki dla każdego z osobna – wyjaśniał Rafał Kiliński.
Według prezesa TUW PZUW łączyć, zamiast dzielić, powinna troska o klienta.
– W branży finansowej to atrakcyjna oferta ubezpieczeniowa dla klientów banków i tańsze usługi w tych bankach dla ubezpieczonych w kooperujących z bankami towarzystwach ubezpieczeniowych. W szerszym wymiarze to programy partnerskie, które klientom jednych firm dają zniżki i inne korzyści u firm partnerskich – wymieniał prezes TUW PZUW.
Warto przypomnieć, że gdy w efekcie pandemii wiele drobnych firm i przedsiębiorców stanęło przed widmem bankructwa, ubezpieczyciel we współpracy z siecią sklepów Żabka objął ubezpieczeniową ochroną jej franczyzobiorców.
– Bo społeczna odpowiedzialność biznesu odnosi się także do samego biznesu. Bo duzi powinni wspierać małych. Bo wolny rynek to nie wolna amerykanka. Jest naprawdę wolny, kiedy zdrowej i uczciwej konkurencji towarzyszy poczucie odpowiedzialności w stosunku do uczestników tego rynku oraz myślenie kategoriami interesu publicznego – podkreślał prezes Kiliński.
Według prezesa TUW PZUW nie ma barier dla współpracy przed chętnymi do współpracy.
– Wyzwaniem jest wyłącznie kreatywność i inwencja, umiejętność odpowiadania na potrzeby rynku i konsumentów – podsumował prezes TUW PZUW.
Źródło: TUW PZUW
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…