TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych wprowadza nowy produkt: ubezpieczenie domów i mieszkań All Risk. Jest to rozwiązanie dla tych, którzy cenią najszerszy zakres ochrony majątku. Zmiany w ofercie i nowe propozycje produktowe – to kolejny, zapowiadany etap zmian realizowanych w firmie.
TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych od roku wprowadza zmiany organizacyjne, sprzedażowe, likwidacyjne i produktowe. Te ostatnie wchodzą w fazę realizacji. Z myślą o potrzebach klientów tworzy nowoczesne rozwiązania dostosowane do standardów rynkowych.
Pierwszą nowością w ofercie jest udoskonalone ubezpieczenie domów i mieszkań. Przeprowadzone przez TUZ TUW badania pokazują, że klienci poza podstawowym zakresem świadczeń, oczekują pełniejszej ochrony. To właśnie z myślą o nich firma wprowadza ofertę w opcji All Risk. Ubezpieczenie gwarantuje ochronę domu lub do wartości odtworzeniowej, a mieszkania do wartości rynkowej, bez względu na wiek budynku i bez potrącania kosztów zużycia.
Ubezpieczenie mienia gwarantuje ochronę przed dewastacją, graffiti, stłuczeniami elementów szklanych, przepięciami, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem, a wszystko to nadal do wartości odtworzeniowej. W naszej ofercie pojawiło się też ubezpieczenie nagrobków zarówno od dewastacji, jak i kradzieży. Dopełnieniem ubezpieczenia mienia jest OC w życiu prywatnym na wyższą sumę gwarancyjną – do 500 tys. zł, ochrona prawna i Home Assistance, a w nim pakiet techniczny (naprawa sprzętu AGD bez względu na wiek), samochodowy, medyczny oraz NNW.
Piotr Zadrożny, prezes TUZ TUW podkreśla: „Wprowadzając nowy produkt spełniamy obietnice i oczekiwania swoich klientów. Już dzisiaj większość z nich zadowolonych jest z naszej nowej propozycji. Pełna ochrona czterech kątów to był dla nas priorytet, gdyż dotyczy najważniejszego dla każdego z nas zakątka na ziemi. Dlatego zaproponowaliśmy pełną jego ochronę”.
Źródło: www.gu.com.pl
Dzieci i młodzież do 16. roku życia mają obowiązkowo jeździć w kaskach – i to…
Niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą pokrzyżować nawet najlepiej zaplanowane wakacje. Jednak nie każdy wie, że dzięki…
Coraz więcej Polaków wyrusza na wakacyjne trasy motocyklem. Jednak zanim wsiądziemy na dwa kółka i…
PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…
Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…
Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…