TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych wprowadza nowy produkt: ubezpieczenie domów i mieszkań All Risk. Jest to rozwiązanie dla tych, którzy cenią najszerszy zakres ochrony majątku. Zmiany w ofercie i nowe propozycje produktowe – to kolejny, zapowiadany etap zmian realizowanych w firmie.
TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych od roku wprowadza zmiany organizacyjne, sprzedażowe, likwidacyjne i produktowe. Te ostatnie wchodzą w fazę realizacji. Z myślą o potrzebach klientów tworzy nowoczesne rozwiązania dostosowane do standardów rynkowych.
Pierwszą nowością w ofercie jest udoskonalone ubezpieczenie domów i mieszkań. Przeprowadzone przez TUZ TUW badania pokazują, że klienci poza podstawowym zakresem świadczeń, oczekują pełniejszej ochrony. To właśnie z myślą o nich firma wprowadza ofertę w opcji All Risk. Ubezpieczenie gwarantuje ochronę domu lub do wartości odtworzeniowej, a mieszkania do wartości rynkowej, bez względu na wiek budynku i bez potrącania kosztów zużycia.
Ubezpieczenie mienia gwarantuje ochronę przed dewastacją, graffiti, stłuczeniami elementów szklanych, przepięciami, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem, a wszystko to nadal do wartości odtworzeniowej. W naszej ofercie pojawiło się też ubezpieczenie nagrobków zarówno od dewastacji, jak i kradzieży. Dopełnieniem ubezpieczenia mienia jest OC w życiu prywatnym na wyższą sumę gwarancyjną – do 500 tys. zł, ochrona prawna i Home Assistance, a w nim pakiet techniczny (naprawa sprzętu AGD bez względu na wiek), samochodowy, medyczny oraz NNW.
Piotr Zadrożny, prezes TUZ TUW podkreśla: „Wprowadzając nowy produkt spełniamy obietnice i oczekiwania swoich klientów. Już dzisiaj większość z nich zadowolonych jest z naszej nowej propozycji. Pełna ochrona czterech kątów to był dla nas priorytet, gdyż dotyczy najważniejszego dla każdego z nas zakątka na ziemi. Dlatego zaproponowaliśmy pełną jego ochronę”.
Źródło: www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…