W ostatnim czasie TUZ Ubezpieczenia wysyłało swoim klientom wezwanie do zapłaty w niektórych przypadkach już uregulowanych składek. Za zaistniałą sytuację ubezpieczyciel pragnie gorąco przeprosić.
TUZ Ubezpieczenia niezwłocznie podjął działania, by zidentyfikować problem. Obecnie trwają prace nad usunięciem problemu. Dodatkowo zaznacza się, że wszystkie sprawy zgłaszane przez Agentów i Klientów są rozwiązywane w trybie priorytetowym.
TUZ zdaje sobie sprawę, że zaistniała sytuacja mocno nadwyrężyła zaufanie Klientów i Agentów. Wzmocniono kanały dostępu telefonicznego i mailowego, aby wyjaśnienie każdego jednostkowego zgłoszenia trwało jak najkrócej.
W liście podpisanym przez Piotra Zadrożnego, prezesa zarządu i Elżbietę Chojnowską, członka zarządu jeszcze raz przeprasza się za powstałą sytuację i jednocześnie zapewnia się, że dołoży się wszelkich starań , by TUZ TUW nie będzie już przyczyną tego typu nieporozumień w przyszłości.
Źródło: TUZ TUW
PZU uprościł proces sprzedaży gwarancji ubezpieczeniowych. Ubezpieczyciel wdrożył program Małe Gwarancje, który skierowany jest do…
Szybszy dostęp do lekarzy i szeroki zakres badań – z tym większości z nas kojarzą…
W obecnych czasach pracownicy oczekują stabilności i realnego wsparcia w dbaniu o swoje zdrowie. Dlatego…
PZU Gran Fondo Series to cykl wyścigów kolarskich przeznaczonych dla amatorów. Sponsorem tytularnym wydarzenia, które…
Unum Życie opublikowało swoje wyniki finansowe za 2024 rok. Ubezpieczyciel kolejny rok z rzędu utrzymał…
Majówka to świetna okazja do odpoczynku na łonie natury. Szczególnie, że aura zachęca do wędrówek…