W ostatnim czasie TUZ Ubezpieczenia wysyłało swoim klientom wezwanie do zapłaty w niektórych przypadkach już uregulowanych składek. Za zaistniałą sytuację ubezpieczyciel pragnie gorąco przeprosić.
TUZ Ubezpieczenia niezwłocznie podjął działania, by zidentyfikować problem. Obecnie trwają prace nad usunięciem problemu. Dodatkowo zaznacza się, że wszystkie sprawy zgłaszane przez Agentów i Klientów są rozwiązywane w trybie priorytetowym.
TUZ zdaje sobie sprawę, że zaistniała sytuacja mocno nadwyrężyła zaufanie Klientów i Agentów. Wzmocniono kanały dostępu telefonicznego i mailowego, aby wyjaśnienie każdego jednostkowego zgłoszenia trwało jak najkrócej.
W liście podpisanym przez Piotra Zadrożnego, prezesa zarządu i Elżbietę Chojnowską, członka zarządu jeszcze raz przeprasza się za powstałą sytuację i jednocześnie zapewnia się, że dołoży się wszelkich starań , by TUZ TUW nie będzie już przyczyną tego typu nieporozumień w przyszłości.
Źródło: TUZ TUW
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…