W ostatnim czasie TUZ Ubezpieczenia wysyłało swoim klientom wezwanie do zapłaty w niektórych przypadkach już uregulowanych składek. Za zaistniałą sytuację ubezpieczyciel pragnie gorąco przeprosić.
TUZ Ubezpieczenia niezwłocznie podjął działania, by zidentyfikować problem. Obecnie trwają prace nad usunięciem problemu. Dodatkowo zaznacza się, że wszystkie sprawy zgłaszane przez Agentów i Klientów są rozwiązywane w trybie priorytetowym.
TUZ zdaje sobie sprawę, że zaistniała sytuacja mocno nadwyrężyła zaufanie Klientów i Agentów. Wzmocniono kanały dostępu telefonicznego i mailowego, aby wyjaśnienie każdego jednostkowego zgłoszenia trwało jak najkrócej.
W liście podpisanym przez Piotra Zadrożnego, prezesa zarządu i Elżbietę Chojnowską, członka zarządu jeszcze raz przeprasza się za powstałą sytuację i jednocześnie zapewnia się, że dołoży się wszelkich starań , by TUZ TUW nie będzie już przyczyną tego typu nieporozumień w przyszłości.
Źródło: TUZ TUW
VeloBank i LINK4 łączą siły w nowej promocji dla klientów. Każdy, kto zdecyduje się na…
SuperAgent to nie tylko narzędzie – to program, który rozwija się razem z agentami ubezpieczeniowymi.…
Gdy szkoła się kończy, dzieci zyskują wolność, a rodzice... nowe zmartwienia. Lato przynosi więcej okazji…
Coraz więcej Polaków decyduje się na zakup ubezpieczenia turystycznego. Choć internetowe porównywarki kuszą szybkością i…
Lato to doskonały moment, by zatroszczyć się o zdrowie – swoje i najbliższych. PZU Zdrowie…
Praktyki zawodowe to obowiązkowa część nauki w technikum – szansa na realne doświadczenie, ale też…