W ostatnim czasie TUZ Ubezpieczenia wysyłało swoim klientom wezwanie do zapłaty w niektórych przypadkach już uregulowanych składek. Za zaistniałą sytuację ubezpieczyciel pragnie gorąco przeprosić.
TUZ Ubezpieczenia niezwłocznie podjął działania, by zidentyfikować problem. Obecnie trwają prace nad usunięciem problemu. Dodatkowo zaznacza się, że wszystkie sprawy zgłaszane przez Agentów i Klientów są rozwiązywane w trybie priorytetowym.
TUZ zdaje sobie sprawę, że zaistniała sytuacja mocno nadwyrężyła zaufanie Klientów i Agentów. Wzmocniono kanały dostępu telefonicznego i mailowego, aby wyjaśnienie każdego jednostkowego zgłoszenia trwało jak najkrócej.
W liście podpisanym przez Piotra Zadrożnego, prezesa zarządu i Elżbietę Chojnowską, członka zarządu jeszcze raz przeprasza się za powstałą sytuację i jednocześnie zapewnia się, że dołoży się wszelkich starań , by TUZ TUW nie będzie już przyczyną tego typu nieporozumień w przyszłości.
Źródło: TUZ TUW
Wiosenne przymrozki, które nawiedziły Polskę w ostatnich tygodniach, stanowiły poważne wyzwanie dla rolników. VH Polska,…
Grupa Generali opublikowała swoje wyniki finansowe na 31 marca 2025 roku. Spółka w tym okresie…
W obliczu coraz większych wyzwań związanych z dostępem do publicznej służby zdrowia, wiele rodzin poszukuje…
Remont mieszkania wiąże się nie tylko z wyborem właściwych materiałów budowlanych czy też przygotowaniem harmonogramu…
Link4 podsumował swoje wyniki finansowe w pierwszym kwartale 2025 r. Spółka po raz pierwszy od dwóch…
Posiadanie ważnego ubezpieczenia OC to nie tylko wymóg prawny, ale również realna ochrona przed ogromnymi…