Polisa mieszkaniowa nie jest obowiązkowym ubezpieczeniem, jednak coraz więcej osób przekonuje się do tego rodzaju ochrony. O zakupie przez nas polisy mieszkaniowej decyduje wiele różnych czynników, a rynek ubezpieczeń proponuje nam co róż to nowe produkty związane z ubezpieczeniem mieszkania.
Obecnie trwa kampania reklamowa firmy Proama, która promuje polisę mieszkaniową. Cechą charakterystyczną oferowanego produktu jest zakwaterowanie zastępcze, które znajduje się w standardzie ubezpieczenia. Olga Tobiasz, Brand Manager w Proama: „W spotach poruszamy kwestie związane z zakwaterowaniem zastępczym oraz z pomocą finansową, nie tylko po to, aby pokazać, co mamy wyjątkowego w ramach tego produktu, ale również zwrócić uwagę na fakt, że jest to produkt, który dobrze zabezpiecza potrzeby klienta, szczególnie znajdującego się w trudnej sytuacji”. Jeśli wydarzenie w naszym domu /mieszkaniu uniemożliwi nam pobyt w nim, ubezpieczyciel pokryje zarówno osobie ubezpieczonej jak i jego rodzinie, koszty pobytu w hotelu lub innym lokalu zastępczym. Ubezpieczyciel oferuje również natychmiastową pomoc finansową na zakup najpotrzebniejszych artykułów tzw. pierwszej potrzeby w wysokości do 5 tysięcy złotych. Kampania reklamowa trwać będzie do 3 lipca. Spoty emitowane są w lokalnych stacjach radiowych.
Źródło: www.proama.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…