Polisa mieszkaniowa nie jest obowiązkowym ubezpieczeniem, jednak coraz więcej osób przekonuje się do tego rodzaju ochrony. O zakupie przez nas polisy mieszkaniowej decyduje wiele różnych czynników, a rynek ubezpieczeń proponuje nam co róż to nowe produkty związane z ubezpieczeniem mieszkania.
Obecnie trwa kampania reklamowa firmy Proama, która promuje polisę mieszkaniową. Cechą charakterystyczną oferowanego produktu jest zakwaterowanie zastępcze, które znajduje się w standardzie ubezpieczenia. Olga Tobiasz, Brand Manager w Proama: „W spotach poruszamy kwestie związane z zakwaterowaniem zastępczym oraz z pomocą finansową, nie tylko po to, aby pokazać, co mamy wyjątkowego w ramach tego produktu, ale również zwrócić uwagę na fakt, że jest to produkt, który dobrze zabezpiecza potrzeby klienta, szczególnie znajdującego się w trudnej sytuacji”. Jeśli wydarzenie w naszym domu /mieszkaniu uniemożliwi nam pobyt w nim, ubezpieczyciel pokryje zarówno osobie ubezpieczonej jak i jego rodzinie, koszty pobytu w hotelu lub innym lokalu zastępczym. Ubezpieczyciel oferuje również natychmiastową pomoc finansową na zakup najpotrzebniejszych artykułów tzw. pierwszej potrzeby w wysokości do 5 tysięcy złotych. Kampania reklamowa trwać będzie do 3 lipca. Spoty emitowane są w lokalnych stacjach radiowych.
Źródło: www.proama.pl
Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…
Rzecznik Finansowy przypomina, że właściciele polis OC w DallBogg nie mogą liczyć na automatyczne przedłużenie…
Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…
LINK4 uruchomił Nową Strefę Agenta – narzędzie stworzone z myślą o codziennej pracy agentów ubezpieczeniowych.…
Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…
Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…