Polisa mieszkaniowa nie jest obowiązkowym ubezpieczeniem, jednak coraz więcej osób przekonuje się do tego rodzaju ochrony. O zakupie przez nas polisy mieszkaniowej decyduje wiele różnych czynników, a rynek ubezpieczeń proponuje nam co róż to nowe produkty związane z ubezpieczeniem mieszkania.
Obecnie trwa kampania reklamowa firmy Proama, która promuje polisę mieszkaniową. Cechą charakterystyczną oferowanego produktu jest zakwaterowanie zastępcze, które znajduje się w standardzie ubezpieczenia. Olga Tobiasz, Brand Manager w Proama: „W spotach poruszamy kwestie związane z zakwaterowaniem zastępczym oraz z pomocą finansową, nie tylko po to, aby pokazać, co mamy wyjątkowego w ramach tego produktu, ale również zwrócić uwagę na fakt, że jest to produkt, który dobrze zabezpiecza potrzeby klienta, szczególnie znajdującego się w trudnej sytuacji”. Jeśli wydarzenie w naszym domu /mieszkaniu uniemożliwi nam pobyt w nim, ubezpieczyciel pokryje zarówno osobie ubezpieczonej jak i jego rodzinie, koszty pobytu w hotelu lub innym lokalu zastępczym. Ubezpieczyciel oferuje również natychmiastową pomoc finansową na zakup najpotrzebniejszych artykułów tzw. pierwszej potrzeby w wysokości do 5 tysięcy złotych. Kampania reklamowa trwać będzie do 3 lipca. Spoty emitowane są w lokalnych stacjach radiowych.
Źródło: www.proama.pl
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…