Polisa mieszkaniowa nie jest obowiązkowym ubezpieczeniem, jednak coraz więcej osób przekonuje się do tego rodzaju ochrony. O zakupie przez nas polisy mieszkaniowej decyduje wiele różnych czynników, a rynek ubezpieczeń proponuje nam co róż to nowe produkty związane z ubezpieczeniem mieszkania.
Obecnie trwa kampania reklamowa firmy Proama, która promuje polisę mieszkaniową. Cechą charakterystyczną oferowanego produktu jest zakwaterowanie zastępcze, które znajduje się w standardzie ubezpieczenia. Olga Tobiasz, Brand Manager w Proama: „W spotach poruszamy kwestie związane z zakwaterowaniem zastępczym oraz z pomocą finansową, nie tylko po to, aby pokazać, co mamy wyjątkowego w ramach tego produktu, ale również zwrócić uwagę na fakt, że jest to produkt, który dobrze zabezpiecza potrzeby klienta, szczególnie znajdującego się w trudnej sytuacji”. Jeśli wydarzenie w naszym domu /mieszkaniu uniemożliwi nam pobyt w nim, ubezpieczyciel pokryje zarówno osobie ubezpieczonej jak i jego rodzinie, koszty pobytu w hotelu lub innym lokalu zastępczym. Ubezpieczyciel oferuje również natychmiastową pomoc finansową na zakup najpotrzebniejszych artykułów tzw. pierwszej potrzeby w wysokości do 5 tysięcy złotych. Kampania reklamowa trwać będzie do 3 lipca. Spoty emitowane są w lokalnych stacjach radiowych.
Źródło: www.proama.pl
Pod koniec roku Allianz Polska wprowadził zmiany w serwisie dla klientów – Mój Allianz. Nowe…
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” wsparło 9. edycję świątecznej gali „Gwiazdka z Fantazją”, która odbywała się w grudniu…
Jak wiadomo ubezpieczyciele, dokonując wyliczeń dotyczących wysokości składki za ubezpieczenie OC biorą pod uwagę wiele…
Ferie to dla większości z nas czas wyjazdów. Jednak nieprzewidziane zdarzenia mogą popsuć je w…
Planujesz zimowy wypoczynek? A może wyjeżdżasz na narty za granicę? Niezależnie od celu i kierunku…
Warta w ostatnich dniach podsumowała swoją pomoc poszkodowanym w powodzi i poinformowała, że zamknęła już 95%…