DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej odświeżyło swoją komunikację. Nowe hasło „DAS – Ubezpieczenia prawne na każdy dzień” i wakacyjna kampania promocyjna to część zmian wizerunkowych marki w Polsce.
DAS to jedyne w Polsce Towarzystwo specjalizujące się wyłącznie w produktach z kategorii ubezpieczeń ochrony prawnej. Ubezpieczenie finansuje honorarium prawnika oraz koszty procesu sądowego. Zapewnia również stałą opiekę prawną w postaci dostępu do nielimitowanych telefonicznych porad prawnych.
Ostatnie lata to czas intensywnych zmian w DAS. Dwa lata temu rozszerzyliśmy nasz produkt o możliwości konsultacji prawnych z poza zakresu ubezpieczenia. Na początku ubiegłego roku zmieniliśmy siedzibę oraz wprowadziliśmy do oferty zupełnie nowy na polskim rynku benefit prawny, który może zaoferować pracodawca swoim pracownikom – DAS BENEFIT PRAWNY. Uprościliśmy także struktury naszej sieci sprzedażowej i wprowadziliśmy nową formę współpracy z agentami w postaci przedstawicielstw. Po tych głównie wewnątrzfirmowych zmianach przyszedł czas na kolejne, znacznie szersze oraz nową komunikację kierowaną do klientów, agentów i brokerów – wyjaśnia Rafał Hiszpański, Prezes DAS.
Będąc liderem ubezpieczeń ochrony prawnej, DAS chce aktywnie kreować przekaz dotyczący tego rodzaju polis w Polsce. Swoje działania komunikacyjne prowadzi pod nowym hasłem „DAS – ubezpieczenia prawne na każdy dzień”.
W naszym przekazie zawarliśmy skondensowaną wiedzę na temat tego, czym jest nasz produkt i jaki jest charakter naszej działalności – podkreśla Alicja Gruszka, Specjalista ds. Budowania Wizerunku Marki w DAS. – Nowe hasło promocyjne wskazuje po pierwsze, że DAS jest ubezpieczycielem, który zapewnia zabezpieczenie na wypadek wystąpienia wielu sytuacji, a nie oferuje jednorazowej usługi, jak np. kancelaria odszkodowawcza. Wprowadzając kategorię ubezpieczeń prawnych, chcemy też wyraźniej zakomunikować ich przeznaczenie. Dopiskiem „na każdy dzień” podkreślamy, że ochrona w ramach polisy jest stała i pomaga w bardzo wielu sytuacjach. Elementem takiego wsparcia są m.in. nielimitowane telefoniczne porady prawne, które są naszym wyróżnikiem na rynku – dodaje Alicja Gruszka.
Nowe hasło to część szerszych zmian komunikacyjnych. DAS rozwinął także kluczowe przekazy dla marki. Mówią one wprost o korzyściach i funkcjach ubezpieczeń prawnych i przedstawiają się następująco:
W DAS:
Doradzamy:
Finansujemy:
Pomagamy
DAS uprościł komunikację swojej marki. Firma usunęła z nazwy kropki rozdzielające trzy charakterystyczne litery (D.A.S.) w materiałach marketingowych. Niezmieniona pozostała jedynie nazwa rejestrowa, tym samym w dokumentach formalnych pozostanie taki zapis: D.A.S. Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej S.A. Ponadto, przyjęto jednolitą wymowę [das], nie [de-a-es].
W ramach nowej komunikacji i proklienckich zmian DAS odświeżył również stronę internetową www.das.pl zmieniając m.in. nawigację na stronie oraz zakładki produktowe.
Opisane działania to element proklienckiego podejścia naszej firmy do komunikacji. Na co dzień upraszczamy skomplikowane kwestie prawne naszym ubezpieczonym. Chcemy zatem, aby i nasza strona internetowa była jak najprzystępniejsza, a informacje oraz materiały o produktach przejrzyste i zrozumiałe – mówi przedstawicielka DAS.
informacja prasowa: www.das.pl
Rzecznik Finansowy podsumował interwencje wobec DallBogg. Okazuje się, że najczęstszym powodem interwencji w I połowie…
Vienna Life wprowadziła do swojej oferty nowoczesne ubezpieczenie terminowe. „Vie na Życie” to produkt, który łączy…
Ubezpieczyciele będą mogli sprawdzać, czy klient, który chce wykupić OC komunikacyjne, zastrzegł numer PESEL. Przepis…
Colonnade Insurance S.A. poszerza swoją ofertę o nowy produkt skierowany do właścicieli czworonogów. Ubezpieczenie „Moje…
Osoba kupująca używany pojazd ma dwie możliwości w kwestii OC: korzystać z polisy sprzedającego do…
W roku szkolnym 2023/2024 w polskich placówkach edukacyjnych doszło do 25 012 wypadków z udziałem…