Aktualności

Ubezpieczenia prawne na każdy dzień – nowa odsłona DAS

DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej odświeżyło swoją komunikację. Nowe hasło „DAS – Ubezpieczenia prawne na każdy dzień” i wakacyjna kampania promocyjna to część zmian wizerunkowych marki w Polsce.

DAS to jedyne w Polsce Towarzystwo specjalizujące się wyłącznie w produktach z kategorii ubezpieczeń ochrony prawnej. Ubezpieczenie finansuje honorarium prawnika oraz koszty procesu sądowego. Zapewnia również stałą opiekę prawną w postaci dostępu do nielimitowanych telefonicznych porad prawnych.

Ostatnie lata to czas intensywnych zmian w DAS. Dwa lata temu rozszerzyliśmy nasz produkt o możliwości konsultacji prawnych z poza zakresu ubezpieczenia. Na początku ubiegłego roku zmieniliśmy siedzibę oraz wprowadziliśmy do oferty zupełnie nowy na polskim rynku benefit prawny, który może zaoferować pracodawca swoim pracownikom – DAS BENEFIT PRAWNY. Uprościliśmy także struktury naszej sieci sprzedażowej i wprowadziliśmy nową formę współpracy z agentami w postaci przedstawicielstw. Po tych głównie wewnątrzfirmowych zmianach przyszedł czas na kolejne, znacznie szersze oraz nową komunikację kierowaną do klientów, agentów i brokerów – wyjaśnia Rafał Hiszpański, Prezes DAS.

Komunikacyjne zmiany w DAS

Będąc liderem ubezpieczeń ochrony prawnej, DAS chce aktywnie kreować przekaz dotyczący tego rodzaju polis w Polsce. Swoje działania komunikacyjne prowadzi pod nowym hasłem „DAS – ubezpieczenia prawne na każdy dzień”.

W naszym przekazie zawarliśmy skondensowaną wiedzę na temat tego, czym jest nasz produkt i jaki jest charakter naszej działalności  – podkreśla Alicja Gruszka, Specjalista ds. Budowania Wizerunku Marki w DAS. – Nowe hasło promocyjne wskazuje po pierwsze, że DAS jest ubezpieczycielem, który zapewnia zabezpieczenie na wypadek wystąpienia wielu sytuacji, a nie oferuje jednorazowej usługi, jak np. kancelaria odszkodowawcza. Wprowadzając kategorię ubezpieczeń prawnych, chcemy też wyraźniej zakomunikować ich przeznaczenie. Dopiskiem „na każdy dzień” podkreślamy, że ochrona w ramach polisy jest stała i pomaga w bardzo wielu sytuacjach. Elementem takiego wsparcia są m.in. nielimitowane telefoniczne porady prawne, które są naszym wyróżnikiem na rynku – dodaje Alicja Gruszka.

Nowe hasło to część szerszych zmian komunikacyjnych. DAS rozwinął także kluczowe przekazy dla marki. Mówią one wprost o korzyściach i funkcjach ubezpieczeń prawnych i przedstawiają się następująco:

W DAS:

Doradzamy:

  • Udzielając nielimitowanych porad prawnych,
  • Analizując dokumenty.

Finansujemy:

  • Adwokata dla Ciebie,
  • Koszty procesu sądowego,
  • Koszty ekspertyz i tłumaczeń.

Pomagamy

  • W kraju i za granicą,
  • Tobie, Twojej Rodzinie i Twojej Firmie.

Prościej i przejrzyściej

DAS uprościł komunikację swojej marki. Firma usunęła z nazwy kropki rozdzielające trzy charakterystyczne litery (D.A.S.) w materiałach marketingowych. Niezmieniona pozostała jedynie nazwa rejestrowa, tym samym w dokumentach formalnych pozostanie taki zapis: D.A.S. Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej S.A. Ponadto, przyjęto jednolitą wymowę [das], nie [de-a-es].

W ramach nowej komunikacji i proklienckich zmian DAS odświeżył również stronę internetową www.das.pl zmieniając m.in. nawigację na stronie oraz zakładki produktowe.

Opisane działania to element proklienckiego podejścia naszej firmy do komunikacji. Na co dzień upraszczamy skomplikowane kwestie prawne naszym ubezpieczonym. Chcemy zatem, aby i nasza strona internetowa była jak najprzystępniejsza, a informacje oraz materiały o produktach przejrzyste i zrozumiałe – mówi przedstawicielka DAS.

informacja prasowa: www.das.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Jakie świadczenie w razie zachorowania na nowotwór złośliwy? 

W przypadku zachorowania na raka ogromne znaczenie ma szybka diagnoza i rozpoczęcie właściwego leczenia, które niestety…

2 dni ago

Klienci Pekao mogą korzystać z nowego programu gwarancji 

Bank Pekao rozbudowuje swoją ofertę dla firm, które szukają możliwości sfinansowania inwestycji w zieloną transformację.…

2 dni ago

Jak leczyliśmy się w 2024 roku ramach prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych? 

Analizy SALTUS Ubezpieczenia wskazują, że osoby posiadające prywatne ubezpieczenie zdrowotne korzystają średnio z 12,5 świadczeń…

2 dni ago

Jak ubezpieczyć garaż? 

Ubezpieczenie garażu nie zawsze wydaje się oczywiste. Jednak warto zdawać sobie sprawę, że na rynku…

2 dni ago

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

6 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

6 dni ago