Categories: Aktualności

Ubezpieczenia prawne na każdy dzień – nowa odsłona DAS

DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej odświeżyło swoją komunikację. Nowe hasło „DAS – Ubezpieczenia prawne na każdy dzień” i wakacyjna kampania promocyjna to część zmian wizerunkowych marki w Polsce.

DAS to jedyne w Polsce Towarzystwo specjalizujące się wyłącznie w produktach z kategorii ubezpieczeń ochrony prawnej. Ubezpieczenie finansuje honorarium prawnika oraz koszty procesu sądowego. Zapewnia również stałą opiekę prawną w postaci dostępu do nielimitowanych telefonicznych porad prawnych.

Ostatnie lata to czas intensywnych zmian w DAS. Dwa lata temu rozszerzyliśmy nasz produkt o możliwości konsultacji prawnych z poza zakresu ubezpieczenia. Na początku ubiegłego roku zmieniliśmy siedzibę oraz wprowadziliśmy do oferty zupełnie nowy na polskim rynku benefit prawny, który może zaoferować pracodawca swoim pracownikom – DAS BENEFIT PRAWNY. Uprościliśmy także struktury naszej sieci sprzedażowej i wprowadziliśmy nową formę współpracy z agentami w postaci przedstawicielstw. Po tych głównie wewnątrzfirmowych zmianach przyszedł czas na kolejne, znacznie szersze oraz nową komunikację kierowaną do klientów, agentów i brokerów – wyjaśnia Rafał Hiszpański, Prezes DAS.

Komunikacyjne zmiany w DAS

Będąc liderem ubezpieczeń ochrony prawnej, DAS chce aktywnie kreować przekaz dotyczący tego rodzaju polis w Polsce. Swoje działania komunikacyjne prowadzi pod nowym hasłem „DAS – ubezpieczenia prawne na każdy dzień”.

W naszym przekazie zawarliśmy skondensowaną wiedzę na temat tego, czym jest nasz produkt i jaki jest charakter naszej działalności  – podkreśla Alicja Gruszka, Specjalista ds. Budowania Wizerunku Marki w DAS. – Nowe hasło promocyjne wskazuje po pierwsze, że DAS jest ubezpieczycielem, który zapewnia zabezpieczenie na wypadek wystąpienia wielu sytuacji, a nie oferuje jednorazowej usługi, jak np. kancelaria odszkodowawcza. Wprowadzając kategorię ubezpieczeń prawnych, chcemy też wyraźniej zakomunikować ich przeznaczenie. Dopiskiem „na każdy dzień” podkreślamy, że ochrona w ramach polisy jest stała i pomaga w bardzo wielu sytuacjach. Elementem takiego wsparcia są m.in. nielimitowane telefoniczne porady prawne, które są naszym wyróżnikiem na rynku – dodaje Alicja Gruszka.

Nowe hasło to część szerszych zmian komunikacyjnych. DAS rozwinął także kluczowe przekazy dla marki. Mówią one wprost o korzyściach i funkcjach ubezpieczeń prawnych i przedstawiają się następująco:

W DAS:

Doradzamy:

  • Udzielając nielimitowanych porad prawnych,
  • Analizując dokumenty.

Finansujemy:

  • Adwokata dla Ciebie,
  • Koszty procesu sądowego,
  • Koszty ekspertyz i tłumaczeń.

Pomagamy

  • W kraju i za granicą,
  • Tobie, Twojej Rodzinie i Twojej Firmie.

Prościej i przejrzyściej

DAS uprościł komunikację swojej marki. Firma usunęła z nazwy kropki rozdzielające trzy charakterystyczne litery (D.A.S.) w materiałach marketingowych. Niezmieniona pozostała jedynie nazwa rejestrowa, tym samym w dokumentach formalnych pozostanie taki zapis: D.A.S. Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej S.A. Ponadto, przyjęto jednolitą wymowę [das], nie [de-a-es].

W ramach nowej komunikacji i proklienckich zmian DAS odświeżył również stronę internetową www.das.pl zmieniając m.in. nawigację na stronie oraz zakładki produktowe.

Opisane działania to element proklienckiego podejścia naszej firmy do komunikacji. Na co dzień upraszczamy skomplikowane kwestie prawne naszym ubezpieczonym. Chcemy zatem, aby i nasza strona internetowa była jak najprzystępniejsza, a informacje oraz materiały o produktach przejrzyste i zrozumiałe – mówi przedstawicielka DAS.

informacja prasowa: www.das.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago