PZU rozszerzył katalog zdarzeń objętych ochroną w ramach ubezpieczenia „Bezpieczny bilet”. Produkt, który jest dostępny dla klientów platformy eBilet od teraz pozwala ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów biletów w przypadku 19 sytuacji.
PZU zmodyfikował katalog zdarzeń objętych ochroną w ramach ubezpieczenia „Bezpieczny bilet”. Produkt, w nowej odsłonie został rozszerzony z 14 do 19 sytuacji, w których posiadacz biletu może ubiegać się o zwrot kosztów. W efekcie od 21 listopada osoby, które w wyniku nagłych zdarzeń nie będą mogły wziąć udziału w wydarzeniach kulturalnych, rozrywkowych lub sportowych, mogą ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów biletów w szerszym niż dotąd zakresie. Z opublikowanych informacji wynika bowiem, że od teraz ubezpieczenie uwzględnia między innymi nieszczęśliwy wypadek, nagłe zachorowanie osoby bliskiej, wskazanie przez NFZ terminu wyjazdu do sanatorium lub rozpoczęcie nowej pracy w dniu wydarzenia. Ubezpieczyciel podkreśla, że nowe sytuacje zostały dodane do katalogu zdarzeń w odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, którzy coraz częściej poszukują kompleksowej ochrony przed nieprzewidzianymi okolicznościami. Przypominamy, że produkt dostępny jest dla klientów platformy eBilet.
Co więcej, o ochronę nie muszą martwić się także osoby, które kupiły bilet na imprezę poza miejscem zamieszkania i poniosły koszty biletów kolejowych, lotniczych lub hotelu. Oprócz zwrotu ceny biletu, mogą one liczyć na rekompensatę kosztów podróży i zakwaterowania. Na zmianach zyskają również właściciele zwierząt domowych – rozszerzone ubezpieczenie obejmuje chorobę pupila, powodującą konieczność pozostania w domu w dniu imprezy.
– Nagła sytuacja w życiu może uniemożliwić udział w wyczekiwanym wydarzeniu, ale dzięki ubezpieczeniu nie musimy tracić pieniędzy wydanych na bilet– mówi Agnieszka Gocałek, dyrektor biura bancassurance i programów partnerstwa strategicznego.
Zakup ubezpieczenia biletu, który dosyć często kupowany jest z dużym wyprzedzeniem to opcja, która cieszy się rosnącym zainteresowaniem klientów. Trwająca już od 4 lat współpraca z platformą eBilet zaowocowała innowacyjnym rozwiązaniem ubezpieczeniowym, a zrozumienie stale zmieniających się potrzeb klientów pozwala ubezpieczycielowi na regularne dostosowywanie oferty do ich oczekiwań.
– Współpraca z platformą eBilet pozwoliła nam stworzyć kompleksowe rozwiązanie ubezpieczeniowe, a rozszerzenie jego zakresu zapewnia klientom jeszcze większą pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach, niezależnie od tego, czy chodzi o zdarzenia losowe, czy trudności w podróży – dodaje Agnieszka Gocałek.
Źródło: PZU SA
Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…
LINK4 uruchomił Nową Strefę Agenta – narzędzie stworzone z myślą o codziennej pracy agentów ubezpieczeniowych.…
Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…
Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…
W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…
PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…