Categories: Aktualności

Ubezpieczenie dla dziennikarzy

Ubezpieczenie dla dziennikarzy

 
Praca reporterów i innych pracowników mediów nie należy do najłatwiejszych. Duże ryzykują zwłaszcza Ci, którzy pracują w terenie, w częściach świata, które są zagrożone działaniami wojennymi. W związku z tym Międzynarodowa Federacja Dziennikarzy (IFJ) we współpracy z firmą ubezpieczeniową Isle of Man Assurance Limited (IoMA) ma zapewniać wszystkim pracownikom mediów ochronę  bez ograniczeń w każdym regionie świata.

 
Zdaniem IFJ wiele Towarzystw Ubezpieczeniowych nie chce ubezpieczać reporterów lub oferuje wysokie składki, którzy pracują w strefach niebezpiecznych. W praktyce oznacza to, że reporterzy pracują bez kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej.
 
Dzięki IFJ można kupić polisę, która zapewnia ochronę w dowolnym rejonie świata. Przeznaczona ona jest dla m.in. reporterów, producentów, fotoreporterów, fotografów, operatorów, dźwiękowców, obsługi produkcyjnej, freelancerów. Polisę można zawrzeć od tygodnia do 12 miesięcy. Suma ubezpieczeniowa wynosi od 100 do 500 tysięcy dolarów. Zakres ochrony obejmuje m.in. śmierć, kalectwo, chorobę, ewakuację, repatriację. W Ubezpieczeniu uwzględniono również pięć stref pod względem oceny ryzyka.
 
Do strefy najbardziej maksymalnego ryzyka zaliczają się takie kraje jak Afganistan, Irak, Libia, Rosja, Syria. Natomiast niskim ryzykiem objęte są takie kraje jak USA, Wielka Brytania i Australia.
 
Ile kosztuje polisa?
 
Tygodniowa ochrona ubezpieczeniowa w ekstremalnej strefie ryzyka kosztuje 52 dolary przy sumie ubezpieczenia na 100 tysięcy dolarów. W strefie najniższego ryzyka trzeba zapłacić 12 dolarów.
 
Źródło: www.gu.com.pl, InsuranceJournal

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago