Aktualności

Ubezpieczenie komunikacyjne kupisz w serwisie Allianz Online

Allianz Online to serwis dedykowany sprzedaży bezpośredniej. Klienci Allianz mają teraz możliwość zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego OC, AC, NNW, Assistance, ubezpieczenie szyb i ochronę prawną w sieci. Polska jest pierwszym krajem, w którym została wdrożona regionalna platforma e-commerce.

Allianz Online to serwis dedykowany sprzedaży bezpośredniej, oferujący najpopularniejsze ubezpieczenia auta: OC, AC, NNW, Assistance, ubezpieczenie szyb i ochronę prawną. Marcin Warszewski, Dyrektor Zarządzający Regionalnego Centrum ds. Sprzedaży Bezpośredniej Allianz wyjaśnia: „Zwiększa się grupa klientów, którzy poszukują informacji i chcą kupować ubezpieczenia w Internecie. Wprowadzając Allianz Online i nową ofertę produktową chcemy zwiększyć nasz udział w tym segmencie rynku”.

Oferta skierowana do osób przyzwyczajonych do zakupu w sieci

Oferta w ramach Allianz Online została przygotowana tak, aby w pełni odpowiadać na potrzeby i oczekiwania osób przyzwyczajonych do zakupów w sieci. Skorzystać z niej mogą osoby fizyczne, oraz małe firmy, posiadające pojazdy osobowe i dostawcze. Klienci korzystający z tego serwisu będą mieli dostęp do nowych, dedykowanych dla nich produktów. Są to m.in.:

  1. Auto Casco w formule ubezpieczenia od wszystkich ryzyk, z możliwością naprawy samochodu w warsztacie ASO lub w jednym z ponad 100 warsztatów partnerskich Allianz
  2. Nowy wariant ekonomiczny Auto Casco Gotówka
  3. Ubezpieczenie od pożaru i kradzieży
  4. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków z potrójną sumą ubezpieczenia w przypadku śmierci kierowcy
  5. Ubezpieczenie assistance – pomoc drogowa w kilku wariantach
  6. Ochrona prawna obejmująca porady prawne i pokrycie kosztów adwokata oraz kosztów sądowych.

Możliwość  zgłoszenia szkody przez formularz internetowy

Przy pomocy mobilnych aplikacji uzyskamy informacje o wycenie szkody, a także o możliwości otrzymania wypłaty odszkodowania: „Jednym z kluczowych elementów strategii Allianz na świecie i w Polsce jest digitalizacja. Wdrożenie nowej platformy sprzedaży w Internecie to część realizacji tej strategii i odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów”– podkreśla Marcin Warszewski.

Źródło: www.allianz.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

11 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago