TU Gothaer rozpoczął współpracę ze szwedzką firmą Axkid, producentem fotelików samochodowych dla dzieci. Zgodnie ze skandynawską dewizą foteliki montowane tyłem do kierunku jazdy są bezpieczniejsze.
Decydując się na zakup fotelika firmy Axkid, otrzymamy ubezpieczenie Gothaer, które chronić będzie zarówno dziecko, jak i fotelik. Jak wynika z danych Komendy Głównej Policji w ubiegłym roku miało miejsce blisko 3 tysiące wypadków drogowych z udziałem dzieci w wieku 0-14 lat.
Anna Materny, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Detalicznych w Gothaer TU SA podkreśla, jak wielkie znaczenia ma dobrze zamontowany fotelik dla dziecka: „ Na polskim rynku nie ma jeszcze oferty pakietowej, która chroniłaby zarówno dziecko, jak i fotelik. Postanowiliśmy to zmienić, zwłaszcza, że ubezpieczenia dodawane do produktów w momencie zakupu pozwalają dotrzeć do osób, które nigdy nie pomyślałyby o ubezpieczeniu w danym momencie, a może powinny”. Aby zmniejszyć dane o wypadkach należy bezwzględnie pamiętać o tym, że dziecko w samochodzie musi podróżować w odpowiednio dobranym foteliku. Zgodnie też z nowelizacją przepisów, obowiązek przewożenia dzieci w foteliku zależy od ich”.
NNW dla dziecka
Ubezpieczenie obejmuje ochroną zarówno dziecko (NNW), jak również fotelik przewożony w pojeździe. Suma ubezpieczenia NNW wynosi 10 000 zł. Polisa działa 12 miesięcy od momentu aktywowania, a do samej aktywacji potrzebne jest jedynie imię i nazwisko oraz PESEL dziecka. Ochrona NNW obowiązuje również poza samochodem, przez 24 godziny na dobę, nie tylko w Polsce, ale również na terenie całej Europy.
Fotki również ubezpieczony
Fotelik dziecka ubezpieczony jest od uszkodzenia, zniszczenia lub kradzieży wraz z samochodem, w którym był zamontowany. Rodzice powinni pamiętać jednak o tym, że fotelik, który uczestniczył w wypadku traci swoje właściwości ochronne. W przypadku aktywowania ubezpieczenia Gothaer odszkodowanie może wynieść 90 procent wartości zniszczonego fotelika, ale podstawą do jego otrzymania jest oryginalny dowód zakup.
Źródło: www.gothaer.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…