Rynek ubezpieczeń wciąż się rozwija przynosząc coraz to nowe rozwiązania dla swoich klientów. TU Europa wprowadziła właśnie do sprzedaży ubezpieczenie od utraty zysku dla branży leasingowej.
Z oferty mogą skorzystać właściciele firm, którzy wzięli w leasing pojazdy lub sprzęt służący do działalności gospodarczej. Ubezpieczenie daje pewność, że w razie wystąpienia poważnych przeszkód w prowadzeniu działalności – przedsiębiorca utrzyma płynność finansową.
Ubezpieczenie od utraty zysku skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw korzystających z usługi leasingu. Polisa obejmuje wartość utraconego zysku, wynikającego ze spadku obrotu lub ze wzrostu kosztów działalności, gdy są one efektem przypadkowego zdarzenia, jak zniszczenie leasingowanego pojazdu lub urządzeń przez pożar, zalanie, kradzież, huragan, co ma odzwierciedlenie w osiąganym przez klienta dochodzie.
Marat Nevretdinov, wiceprezes TU Europa dodaje: „Zysk zapewnia firmie stabilność i jest niezbędny do jej rozwoju. Straty finansowe spowodowane nieprzewidzianymi zdarzeniami można znacząco zminimalizować, ubezpieczając przewidywane zyski. Mali i średni przedsiębiorcy decydujący się na zakup takiej polisy wykazują się podejściem świadczącym o odpowiedzialności za firmę, wspierają ciągłość jej działania i chronią miejsca pracy”.
Suma ubezpieczenia ustalana jest na podstawie szacowanego zysku brutto w ustalonym okresie ubezpieczenia. Ubezpieczenie charakteryzuje się prostą formułą zwieranej umowy, którą można zawrzeć w dwóch wariantach dostosowanych do przedsiębiorców, a wysokość składki uzależniona jest od wybranego okresu ubezpieczenia i nie zmienia się przez cały czas jego trwania. Rozwiązanie jest oferowane w formie ubezpieczenia grupowego.
Źródło: www.tueuropa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…