Ubezpieczyciele oferują ubezpieczenie opon jako dodatek do polisy komunikacyjnej, a także przy zakupie opon. Ubezpieczenie zazwyczaj zapewnia pokrycie kosztów holowania do serwisu wulkanizacyjnego, naprawy opony lub zwrot kosztów nowej opony.
Adrian Kosmeja, zastępca kierownika Działu Obsługi Klienta Oponeo podsumowuje: „W pierwszym półroczu 2017 r. sprzedaliśmy w sumie o 28,3% więcej opon niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Wraz ze wzrostem sprzedaży produktu bazowego wzrasta również udział sprzedaży ubezpieczeń. Coraz wyższa świadomość klientów dotycząca ewentualnych zagrożeń czyhających na drodze sprawia, że z roku na rok odnotowujemy wzrost zakupu opon z ubezpieczeniem względem wszystkich zamówień, a co za tym idzie większe grono zadowolonych klientów”.
„Koszt rocznego ubezpieczenia czterech opon o wartości 1200 zł wynosi około 60 zł. Tego typu polisy pojawiają się w ofercie ubezpieczycieli coraz częściej. Wprowadzają je również dealerzy. Wybierając ubezpieczenie opon, warto zwrócić uwagę na zakres ubezpieczenia oraz cenę. Bardzo ważne jest to, jaką liczbę zdarzeń ono obejmuje. Niektórzy ubezpieczyciele zakresem ochrony ubezpieczeniowej obejmują nie tylko opony, ale również inne elementy, które zostały uszkodzone na skutek złej nawierzchni na drodze np. felgi, obręcze” – mówi Łukasz Odalski z agencji ubezpieczeniowej Optima Risk.
„Kupując nowe opony, warto nabyć do nich ubezpieczenie o rozszerzonym zakresie ochrony, które w przypadku poważnego uszkodzenia ogumienia gwarantują również zwrot kosztów zakupu nowej opony. Cena opony jest wysoka, a o uszkodzenie nietrudno. Koszt polisy w stosunku do ceny opony jest relatywnie niski, zaczyna się od kilkunastu złotych za sztukę. W momencie gdy pojawi się nieprzewidziana, ekstremalna sytuacja na drodze, na pomoc ubezpieczyciela można liczyć na terenie Polski, a nawet Europy. Dla niektórych kierowców naprawa może być ogromnym wyzwaniem. Szczególnie im polecamy takie ubezpieczenie. Również dla osób przemierzających długie dystanse, nowe trasy, często daleko od miejsca zamieszkania, ubezpieczenie jest bardzo przydatne. Posiadając takie zabezpieczenie, wystarczy jeden telefon do Centrum Operacyjnego i wysłany na miejsce fachowiec rozwiąże problem” – dodaje Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance.
Źródło: www.mondial-assistance.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…