UNIQA w Polsce rozpoczęła współpracę ze SkyCash. Od czwartku w aplikacji jest możliwość kupna ubezpieczenia turystycznego „Radość odkrywania”. Dzięki temu klienci mogą wybrać jeden z trzech pakietów, który jest dostosowany do charakteru wyjazdu.
Czym jest SkyCash?
SkyCash to system płatności na smartfony. Oferuje on płatności za miejsca parkingowe, bilety komunikacji miejskiej, bilety kolejowe, bilety do kina i wypłacanie gotówki z bankomatów.
Tak o współpracy ze SkyCash mówi prezes spółek UNIQA w Polsce, Andrzej Jarczyk:
„Bardzo nas cieszy rozpoczęcie współpracy ze SkyCash. Wspólnie możemy zaoferować klientom wygodny i szybki sposób zakupu ubezpieczenia w rozwiązaniu mobilnym, poprzez aplikację SkyCash. Z każdego miejsca na świecie i o każdej porze użytkownicy aplikacji mogą kupić ubezpieczenie turystyczne UNIQA. I do tego jest to w pełni bezpieczna transakcja”
Natomiast Tomasz Krajewski mówi, że:
„Możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego przez aplikację na smartfony to ogromna wygoda, a zarazem doskonałe uzupełnienie naszej bogatej oferty biletowej. Korzystanie z usługi jest bardzo intuicyjne. Polisę można wykupić w ciągu kilkunastu sekund, nawet tuż przed samą podróżą”
W związku ze współpracą w aplikacji SkyCash pojawi się nowa ikonka Ubezpieczenia turystyczne. Użytkownik dostaje możliwość wyboru jednego z trzech pakietów (turystyczny, sportowy i wyjazdu za granicę). Następnie określasz liczbę osób i zakres terytorialny wyjazdu oraz datę wyjazdu.
W projekt zaangażowana jest spółka I-Direct Ubezpieczenia, która specjalizuje się w dostarczaniu produktów ubezpieczeniowych dla mobilnych kanałów sprzedaży.
Źródło: www.media.Uniqa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…