DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej odnotowało wśród swoich klientów znaczny wzrost zapotrzebowania na porady prawne w związku z pandemią koronawirusa. Najwięcej z nich dotyczy lotów, wycieczek oraz pracy. Wsparcie ubezpieczonych w DAS odbywa się bez przeszkód dzięki zdalnym kanałom kontaktu, w tym nielimitowanym telefonicznym poradom prawnym. COVID-19 nie stanie też na drodze Agentom, którzy mogą bezpiecznie zawierać polisy poprzez aplikację DASapp.
Priorytetem dla wszystkich jest obecnie prewencja i powstrzymanie pandemii. Skutkuje to zmianą planów dla tysięcy Polaków i pojawieniem się wielu problemów prawnych wymagających rozwiązania. W tym konkretnym przypadku w bezpieczny i szybki sposób pomaga ubezpieczenie prawne. To doskonały przykład tego jak polisa może być dla klientów realnym wsparciem w trudnej sytuacji.
– Przy obecnej, dynamicznej i niepewnej sytuacji związanej m.in. z podróżowaniem i obowiązkiem świadczenia pracy, nasi klienci chętnie korzystają z telefonicznych porad prawnych. Niezmiennie zapewniamy im doradztwo poprzez elektroniczną i telefoniczną obsługę. Jesteśmy po to, aby pomagać właśnie we wszelkich kryzysowych sytuacjach, nie tylko w czasie epidemii, ale i każdego dnia, jak zresztą brzmi nasze motto – podkreśla Rafał Hiszpański, Prezes DAS.
Wśród napływających do DAS próśb o poradę prawną klienci najczęściej pytali o kwestię odstąpienia od wykupionej wycieczki oraz rezygnacji z lotu w związku z zagrożeniem koronawirusem. Mimo wydania oficjalnego komunikatu Ministerstwa Rozwoju odwołującego się m.in. do ustawy o imprezach turystycznych, wiele biur podróży próbuje kwestionować prawa klientów i w tych wypadkach profesjonalne wsparcie prawne może okazać się bardzo pomocne. Dużo jest przypadków, które trzeba rozpatrywać indywidualnie, szczególnie w sferze przewozów lotniczych, gdzie w grę wchodzi wiele zmiennych, np. aktualna sytuacja związana z pandemią w poszczególnych obszarach świata i polityka linii lotniczych w danym momencie. Eksperci DAS na bieżąco pomagają klientom odnaleźć się w sytuacji i podejmować właściwe kroki.
Posiadający dostęp do porad prawnych w DAS korzystają z tej usługi także w kwestiach związanych z pracą podczas pandemii. Najczęściej zgłaszają się kierowcy zawodowi, pytając czy mogą odmówić pracodawcy wykonania kursu ze względu na zagrożenie związane z wirusem.
W obliczu rosnącego zagrożenia zarażeniem COVID-19 DAS przypomina również, że nie jest konieczny kontakt bezpośredni między klientem a agentem, by zawrzeć nowe ubezpieczenie prawne. Towarzystwo udostępnia wygodną aplikację do sprzedaży DASapp, za pomocą której Agenci mogą bez wychodzenia z domu zawrzeć z klientem polisę DAS. Firma przyłącza się też do apelu #Zostańwdomu i umożliwia w jak największym stopniu swoim pracownikom pracę zdalną.
– W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce oraz licznymi zaleceniami rządowo-administracyjnymi, wprowadziliśmy szereg działań zapewniających pracownikom DAS bezpieczne warunki pracy, przy jednoczesnym zachowaniu nieprzerwanej działalności firmy. W najbliższym czasie znaczna część naszej kadry pracuje w trybie zdalnym, dlatego zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami w formie telefonicznej lub elektronicznej. Dbamy o to, aby nasi klienci i partnerzy nie odczuli negatywnych skutków obecnej sytuacji i dokładamy starań, aby realizować jak najlepsze praktyki biznesowe w obliczu pandemii, do czego zachęcamy oczywiście całą branżę – przekazuje Prezes Rafał Hiszpański.
Źródło: DAS
Codzienne życie seniora może nieść ze sobą niespodziewane wyzwania, takie jak niezrozumiała umowa, spór z…
Pomimo tego, że coraz więcej Polaków ubezpiecza się przed wyjazdem za granicę, to wciąż co…
W branży budowlanej rocznie dochodzi do kilku tysięcy wypadków przy pracy. W zeszłym roku w…
Wzrost płacy minimalnej w 2026 roku powyżej 5 000 zł to nie tylko większe wynagrodzenie –…
Świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie – z danych PZU wynika, że coraz więcej osób decyduje się…
Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…