Użytkownicy aplikacji SkyCash oprócz płatności za parking i bilety komunikacyjne mogą kupić też ubezpieczenie OC. To kolejny produkt UNIQA po ubezpieczeniu turystycznym, który dostępny jest w aplikacji.Ciekawostką jest to, że płatność za OC będzie można odłożyć nawet na 12 rat. Ci, którzy terminowo płacą raty będą mogli również skorzystać z innych promocji.
SkyCash to system płatności przeznaczony na smartfony. Pozwala m.in. na opłacić miejsce parkingowe, kupić bilety komunikacji miejskiej, kolejowe oraz bilety do kina. W lipcu 2016 w aplikacji pojawiło się pierwsze ubezpieczenie UNIQA. Jest to polisa turystyczna „Radość odkrywania”.
Na temat ubezpieczenia OC wypowiedział się Adam Łoziak, wiceprezes UNIQA ds. sprzedaży:
„Zgodnie z zapowiedzią rozszerzamy współpracę ze SkyCash o kolejny produkt ubezpieczeniowy. I na tym wcale nie koniec. Bardzo sobie cenimy nasz alians ze SkyCash. Programy affinity wciąż jeszcze raczkują w Polsce, ale dla nas to przyszłościowy biznes, na który mocno stawiamy. Istotnym wyróżnikiem ubezpieczenia OC UNIQA dostępnego w aplikacji jest możliwość rozłożenia płatności nawet na 12 miesięcy”.
Z aplikacji SkyCash korzysta obecnie 2 miliony klientów. Tomasz Krajweski, prezes SkyCash mówi:
„Znamy naszych klientów i wiemy, że cenią sobie wygodę i czas. Ubezpieczenia dostępne w aplikacji odpowiadają na ich potrzeby. Oferta jest dostępna z dowolnego miejsca, a umowa zawierana w kilka minut i do tego w pełni bezpiecznie i bez zbędnego papieru. Chcemy za pośrednictwem aplikacji zaproponować całą paletę ubezpieczeń”.
Każdy użytkownik aplikacji będzie mógł kupić ubezpieczenie w pięciu krokach. Wystarczy zeskanowanie kodu AZTEC z dowodu rejestracyjnego. Klienci do wyboru będą mieć trzy opcje ochrony: Mini, Opti, Maxi z atrakcyjnym Assistance i NNW. Wybrana polisa i OWU są przesyłane drogą elektroniczną.
Ubezpieczenie OC i turystyczne UNIQA to nie jedyne pomysły. W przyszłości mają pojawić się kolejne produkty. W cały projekt zaangażowane są spółki I-Direct Ubezpieczenia i i-Direct Brokers. Specjalizują się oni w dostarczaniu produktów ubezpieczeniowych dla mobilnych kanałów sprzedaży.
Źródło: UNIQA Polska, www.prnwes.pl
Okazuje się, że bez względu na koniunkturę na rynku pracy, grupowe ubezpieczenia pozostają jednym z…
Okulary korekcyjne to dla wielu dzieci codzienność, a dla rodziców niemały wydatek. Niestety czasami wystarczy…
600 tysięcy złotych – tyle wynosi rekordowa kara, jaką Rzecznik Finansowy nałożył na DallBogg. Z…
Rosnąca popularność wyjazdów wymaga nowoczesnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń. Colonnade odpowiada na te potrzeby, oferując…
Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…
Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…