Aktualności

Ubezpieczenie UNIQA w aplikacji SkyCash

Użytkownicy aplikacji SkyCash oprócz płatności za parking i bilety komunikacyjne mogą kupić też ubezpieczenie OC. To kolejny produkt UNIQA po ubezpieczeniu turystycznym, który dostępny jest w aplikacji.Ciekawostką jest to, że płatność za OC będzie można odłożyć nawet na 12 rat. Ci, którzy terminowo płacą raty będą mogli również skorzystać z innych promocji.

 
SkyCash to system płatności przeznaczony na smartfony. Pozwala m.in. na opłacić miejsce parkingowe, kupić bilety komunikacji miejskiej, kolejowe oraz bilety do kina. W lipcu 2016 w aplikacji pojawiło się pierwsze ubezpieczenie UNIQA. Jest to polisa turystyczna „Radość odkrywania”.
 
Na temat ubezpieczenia OC wypowiedział się Adam Łoziak, wiceprezes UNIQA ds. sprzedaży:
 
„Zgodnie z zapowiedzią rozszerzamy współpracę ze SkyCash o kolejny produkt ubezpieczeniowy. I na tym wcale nie koniec. Bardzo sobie cenimy nasz alians ze SkyCash. Programy affinity wciąż jeszcze raczkują w Polsce, ale dla nas to przyszłościowy biznes, na który mocno stawiamy. Istotnym wyróżnikiem ubezpieczenia OC UNIQA dostępnego w aplikacji jest możliwość rozłożenia płatności nawet na 12 miesięcy”.
 
Z aplikacji SkyCash korzysta obecnie 2 miliony klientów. Tomasz Krajweski, prezes SkyCash mówi:
 
„Znamy naszych klientów i wiemy, że cenią sobie wygodę i czas. Ubezpieczenia dostępne w aplikacji odpowiadają na ich potrzeby. Oferta jest dostępna z dowolnego miejsca, a umowa zawierana w kilka minut i do tego w pełni bezpiecznie i bez zbędnego papieru. Chcemy za pośrednictwem aplikacji zaproponować całą paletę ubezpieczeń”.
 
Każdy użytkownik aplikacji będzie mógł kupić ubezpieczenie w pięciu krokach. Wystarczy zeskanowanie kodu AZTEC z dowodu rejestracyjnego. Klienci do wyboru będą mieć trzy opcje ochrony: Mini, Opti, Maxi z atrakcyjnym Assistance i NNW. Wybrana polisa i OWU są przesyłane drogą elektroniczną.
 
Ubezpieczenie OC i turystyczne UNIQA to nie jedyne pomysły. W przyszłości mają pojawić się kolejne produkty. W cały projekt zaangażowane są spółki I-Direct Ubezpieczenia i i-Direct Brokers. Specjalizują się oni w dostarczaniu produktów ubezpieczeniowych dla mobilnych kanałów sprzedaży.
 
Źródło: UNIQA Polska, www.prnwes.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

13 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

13 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago