Categories: Bez krawata

Ubezpieczyciel kazał odkopać psa

Tytuł brzmi jak niesmaczny żart? To prawda. Pewna kobieta z Opoczna rozbiła samochód w zderzeniu z psem. Ubezpieczyciel uznał, że do wypłacenia odszkodowania niezbędna jest ekshumacja zwłok martwego zwierzaka. Może to szokować? Okazuje się, że ubezpieczyciel w tej sytuacji nie widzi nic nadzwyczajnego.

Zderzenie z psem

Pani Katarzyna w maju wracała do domu pod Opocznem. Jechała przez wieś. Nagle przez dziurę w zamkniętej bramie  wybiegł prosto pod koła pies. Zwierzę zginęło na miejscu, a Ford S-Max został poważnie uszkodzony. Okazało się, że pies należał do sąsiadów Pani Katarzyny. Obie strony szybko się dogadały. Spisano oświadczenie, a straty miały być pokryte z polisy właściciela psa.

Likwidacja szkody

Na drugi dzień właściciele psa doznali szoku. Odwiedził ich likwidator szkód z firmy TUW, który zażądał odkopania i pokazania zabitego psa. Zakopano go obok budynków gospodarczych i leżał już tam 3 dni. Mimo wszystko likwidator szkody chciał zobaczyć szczątki psa. Dopiero po oględzinach TUW zgodził się na pełną wypłatę odszkodowania.

Tłumaczenie TUW

Katarzyna Niegowska TUW tak skomentowała sprawę:

„Istotnym w sprawie była weryfikacja wielkości psa z uwagi na zgłoszone bardzo rozległe uszkodzenia pojazdu, na które wpływ może mieć waga zwierzęcia lub prędkość pojazdu, z jaką uderzył on w przeszkodę”

Odkopanie psa nie należy do standardowych procedur ubezpieczyciela.
A jak wy oceniacie zachowanie ubezpieczyciela?
 
Źródło: www.tvn24.biz.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

3 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

3 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

3 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

4 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

4 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

5 dni ago