Aktualności

Ubezpieczyciele inwestują w nowe rozwiązania technologiczne

Zakłady ubezpieczeń wprowadzają na rynek coraz więcej technologicznych rozwiązań, które zarówno ułatwiają proces udzielenia pomocy, jak i zwiększają komfort i zadowolenie klientów. Allianz wprowadził usługę dzięki, której kierowcy mogą śledzić miejsce, w którym znajduje się jadący do nich holownik.

 
3 miliony Polaków skorzystało w zeszłym roku z pomocy assistance

Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance, w rozmowie z agencją Newseria Biznes podkreśla, że Polacy coraz częściej korzystają z usług pomocowych zakładów ubezpieczeń: „W ubiegłym roku z usług assistance skorzystało blisko 3 mln Polaków, z których ponad 40% miało kontakt z assistance samochodowym. Ten rodzaj serwisu jest najpopularniejszy w Polsce. Był również pierwszym produktem z tego segmentu, który wprowadzono na polski rynek na początku lat dziewięćdziesiątych i naturalnie wpisał się w krajobraz ubezpieczeń”.
 
Olena Lyevina, kierownik produktów Allianz zauważa, że kierowcy najczęściej korzystają z pojazdów zastępczych i z opcji holowania: „ Klienci najczęściej korzystają z pomocy w przypadku rozładowanego akumulatora, przebitej opony lub awarii, która nie wymaga naprawy serwisowej. Holowanie i pojazd zastępczy są najbardziej popularnymi świadczeniami wykorzystywanymi przez klientów. Przy wyborze oferty assistance muszą oni pamiętać o tym, że należy sprawdzić, jaki jest limit holowania oraz na ile dni i na jakich warunkach przysługuje pojazd zastępczy”.
 
Dla klienta liczy się czas oczekiwania na pomoc
 
„Assistance samochodowy należy do tego typu usług, w których czas oczekiwania na pomoc ma ogromne znaczenie z punktu widzenia klienta. Dlatego stworzyliśmy usługę, dzięki której tuż po wezwaniu pomocy drogowej klient otrzymuje na swojego smartfona link do mapy, pod którym może sprawdzić dokładną lokalizację jadącej do niego pomocy drogowej oraz faktyczny czas jej dojazdu” dodaje Olena Lyevina.
 
Piotr Ruszowski wyjaśnia natomiast zasady działania aplikacji: „Aplikacja wyposażona jest w geolokalizację, dzięki której klient jest w stanie bardzo precyzyjnie powiedzieć nam, w jakim miejscu się znajduje. To przydatne w sytuacji, gdy klient nie wie, gdzie dokładnie się znajduje”.
 
Źródło: www.mondial-assistance.pl  www.biznes.newseria.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Prewencja w praktyce – PZU wystartował z kampanią „Mistrzu, zwolnij” 

PZU wraz z Policją przypomina kierowcom, że prędkość to nie brawura, ale odpowiedzialność. W swojej…

22 godziny ago

mStłuczka w aplikacji mObywatel – cyfrowa obsługa kolizji dla kierowców już działa 

Kolizje drogowe, nawet te drobne, zawsze powodują stres i wymagają dopełnienia formalności. Do niedawna kierowcy…

22 godziny ago

Analiza finansowa: Czy warto inwestować w akcje PGE w kontekście rynku energetycznego?

Finanse to temat, który nieustannie przyciąga uwagę zarówno inwestorów, jak i osób prywatnych. W dobie…

2 tygodnie ago

Dlaczego standardowe ubezpieczenie szkolne nie zawsze wystarcza? 

Nowy rok szkolny to nie tylko powrót do nauki, ale także do codziennych aktywności i zajęć…

2 tygodnie ago

GAP w leasingu – skuteczna ochrona przed stratą wartości auta 

Praktyka pokazuje, że leasingobiorcy coraz częściej decydują się na dodatkowe zabezpieczenie w postaci ubezpieczenia GAP.…

2 tygodnie ago

Zalanie auta a odszkodowanie – praktyczny poradnik dla kierowców 

Niestety intensywne opady deszczu mogą prowadzić do poważnego zalania samochodu, powodując uszkodzenia elektroniki czy też…

2 tygodnie ago