Aktualności

Ubezpieczyciele inwestują w nowe rozwiązania technologiczne

Zakłady ubezpieczeń wprowadzają na rynek coraz więcej technologicznych rozwiązań, które zarówno ułatwiają proces udzielenia pomocy, jak i zwiększają komfort i zadowolenie klientów. Allianz wprowadził usługę dzięki, której kierowcy mogą śledzić miejsce, w którym znajduje się jadący do nich holownik.

 
3 miliony Polaków skorzystało w zeszłym roku z pomocy assistance

Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance, w rozmowie z agencją Newseria Biznes podkreśla, że Polacy coraz częściej korzystają z usług pomocowych zakładów ubezpieczeń: „W ubiegłym roku z usług assistance skorzystało blisko 3 mln Polaków, z których ponad 40% miało kontakt z assistance samochodowym. Ten rodzaj serwisu jest najpopularniejszy w Polsce. Był również pierwszym produktem z tego segmentu, który wprowadzono na polski rynek na początku lat dziewięćdziesiątych i naturalnie wpisał się w krajobraz ubezpieczeń”.
 
Olena Lyevina, kierownik produktów Allianz zauważa, że kierowcy najczęściej korzystają z pojazdów zastępczych i z opcji holowania: „ Klienci najczęściej korzystają z pomocy w przypadku rozładowanego akumulatora, przebitej opony lub awarii, która nie wymaga naprawy serwisowej. Holowanie i pojazd zastępczy są najbardziej popularnymi świadczeniami wykorzystywanymi przez klientów. Przy wyborze oferty assistance muszą oni pamiętać o tym, że należy sprawdzić, jaki jest limit holowania oraz na ile dni i na jakich warunkach przysługuje pojazd zastępczy”.
 
Dla klienta liczy się czas oczekiwania na pomoc
 
„Assistance samochodowy należy do tego typu usług, w których czas oczekiwania na pomoc ma ogromne znaczenie z punktu widzenia klienta. Dlatego stworzyliśmy usługę, dzięki której tuż po wezwaniu pomocy drogowej klient otrzymuje na swojego smartfona link do mapy, pod którym może sprawdzić dokładną lokalizację jadącej do niego pomocy drogowej oraz faktyczny czas jej dojazdu” dodaje Olena Lyevina.
 
Piotr Ruszowski wyjaśnia natomiast zasady działania aplikacji: „Aplikacja wyposażona jest w geolokalizację, dzięki której klient jest w stanie bardzo precyzyjnie powiedzieć nam, w jakim miejscu się znajduje. To przydatne w sytuacji, gdy klient nie wie, gdzie dokładnie się znajduje”.
 
Źródło: www.mondial-assistance.pl  www.biznes.newseria.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

14 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

14 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago