Aktualności

Ubezpieczyciele inwestują w nowe rozwiązania technologiczne

Zakłady ubezpieczeń wprowadzają na rynek coraz więcej technologicznych rozwiązań, które zarówno ułatwiają proces udzielenia pomocy, jak i zwiększają komfort i zadowolenie klientów. Allianz wprowadził usługę dzięki, której kierowcy mogą śledzić miejsce, w którym znajduje się jadący do nich holownik.

 
3 miliony Polaków skorzystało w zeszłym roku z pomocy assistance

Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance, w rozmowie z agencją Newseria Biznes podkreśla, że Polacy coraz częściej korzystają z usług pomocowych zakładów ubezpieczeń: „W ubiegłym roku z usług assistance skorzystało blisko 3 mln Polaków, z których ponad 40% miało kontakt z assistance samochodowym. Ten rodzaj serwisu jest najpopularniejszy w Polsce. Był również pierwszym produktem z tego segmentu, który wprowadzono na polski rynek na początku lat dziewięćdziesiątych i naturalnie wpisał się w krajobraz ubezpieczeń”.
 
Olena Lyevina, kierownik produktów Allianz zauważa, że kierowcy najczęściej korzystają z pojazdów zastępczych i z opcji holowania: „ Klienci najczęściej korzystają z pomocy w przypadku rozładowanego akumulatora, przebitej opony lub awarii, która nie wymaga naprawy serwisowej. Holowanie i pojazd zastępczy są najbardziej popularnymi świadczeniami wykorzystywanymi przez klientów. Przy wyborze oferty assistance muszą oni pamiętać o tym, że należy sprawdzić, jaki jest limit holowania oraz na ile dni i na jakich warunkach przysługuje pojazd zastępczy”.
 
Dla klienta liczy się czas oczekiwania na pomoc
 
„Assistance samochodowy należy do tego typu usług, w których czas oczekiwania na pomoc ma ogromne znaczenie z punktu widzenia klienta. Dlatego stworzyliśmy usługę, dzięki której tuż po wezwaniu pomocy drogowej klient otrzymuje na swojego smartfona link do mapy, pod którym może sprawdzić dokładną lokalizację jadącej do niego pomocy drogowej oraz faktyczny czas jej dojazdu” dodaje Olena Lyevina.
 
Piotr Ruszowski wyjaśnia natomiast zasady działania aplikacji: „Aplikacja wyposażona jest w geolokalizację, dzięki której klient jest w stanie bardzo precyzyjnie powiedzieć nam, w jakim miejscu się znajduje. To przydatne w sytuacji, gdy klient nie wie, gdzie dokładnie się znajduje”.
 
Źródło: www.mondial-assistance.pl  www.biznes.newseria.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

2 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

2 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago