Zakłady ubezpieczeń wprowadzają na rynek coraz więcej technologicznych rozwiązań, które zarówno ułatwiają proces udzielenia pomocy, jak i zwiększają komfort i zadowolenie klientów. Allianz wprowadził usługę dzięki, której kierowcy mogą śledzić miejsce, w którym znajduje się jadący do nich holownik.
3 miliony Polaków skorzystało w zeszłym roku z pomocy assistance
Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance, w rozmowie z agencją Newseria Biznes podkreśla, że Polacy coraz częściej korzystają z usług pomocowych zakładów ubezpieczeń: „W ubiegłym roku z usług assistance skorzystało blisko 3 mln Polaków, z których ponad 40% miało kontakt z assistance samochodowym. Ten rodzaj serwisu jest najpopularniejszy w Polsce. Był również pierwszym produktem z tego segmentu, który wprowadzono na polski rynek na początku lat dziewięćdziesiątych i naturalnie wpisał się w krajobraz ubezpieczeń”.
Olena Lyevina, kierownik produktów Allianz zauważa, że kierowcy najczęściej korzystają z pojazdów zastępczych i z opcji holowania: „ Klienci najczęściej korzystają z pomocy w przypadku rozładowanego akumulatora, przebitej opony lub awarii, która nie wymaga naprawy serwisowej. Holowanie i pojazd zastępczy są najbardziej popularnymi świadczeniami wykorzystywanymi przez klientów. Przy wyborze oferty assistance muszą oni pamiętać o tym, że należy sprawdzić, jaki jest limit holowania oraz na ile dni i na jakich warunkach przysługuje pojazd zastępczy”.
Dla klienta liczy się czas oczekiwania na pomoc
„Assistance samochodowy należy do tego typu usług, w których czas oczekiwania na pomoc ma ogromne znaczenie z punktu widzenia klienta. Dlatego stworzyliśmy usługę, dzięki której tuż po wezwaniu pomocy drogowej klient otrzymuje na swojego smartfona link do mapy, pod którym może sprawdzić dokładną lokalizację jadącej do niego pomocy drogowej oraz faktyczny czas jej dojazdu” dodaje Olena Lyevina.
Piotr Ruszowski wyjaśnia natomiast zasady działania aplikacji: „Aplikacja wyposażona jest w geolokalizację, dzięki której klient jest w stanie bardzo precyzyjnie powiedzieć nam, w jakim miejscu się znajduje. To przydatne w sytuacji, gdy klient nie wie, gdzie dokładnie się znajduje”.
Źródło: www.mondial-assistance.pl www.biznes.newseria.pl
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…