W ostatnich tygodniach nadal możemy zaobserwować rosnącą liczbę zachorowań na COVID-19 i głosy płynące od służb medycznych z prośbą o wsparcie. W obliczu tych wydarzeń AXA, Generali, Nationale-Nederlanden oraz Unum wraz z Fundacją Unum zdecydowały się połączyć siły, by wesprzeć w walce z koronawirusem Centralny Szpital Kliniczny MSWiA. Łącznie przekazano 300 tys. złotych na zakup sprzętu umożliwiającego efektywną diagnozę zaburzeń układu oddechowego.
Aktualna sytuacja służby zdrowia jest ciężka. Służby medyczne apelują o wsparcie, ponieważ brakuje zarówno podstawowych środków ochronnych i higienicznych, jak i profesjonalnego sprzętu medycznego, który może okazać się niezbędny w sytuacji ratowania życia osób zakażonych wirusem SARS-CoV-2. Odpowiadając na prośby płynące od służb medycznych ubezpieczyciele zdecydowali się na połączenie sił w walce z koronawirusem.
W ramach powstałej inicjatywy AXA, Generali, Nationale-Nederlanden oraz Unum wraz z Fundacją Unum wyposażą w pełny sprzęt spirometryczny Centralny Szpital Kliniczny. Do szpitala trafi także bodypletyzmograf, który pozwala na przeprowadzenie zaawansowanej diagnostyki układu oddechowego. Szpital ma również zakupić urządzenia do wspomagania oddechu typu BiPAP, które pozwolą na skuteczniejsze leczenie pacjentów.
– Bardzo dziękujemy ubezpieczycielom, że zdecydowali się wesprzeć nasz szpital i dofinansować zakup sprzętu do walki o zdrowie pacjentów zakażonych koronawirusem. Niewydolność oddechowa jest najczęstszym problemem u zdiagnozowanych chorych na COVID-19. Zakupiony dzięki dofinansowaniu ubezpieczycieli sprzęt będzie wspierał nas nie tylko teraz, ale również, gdy już epidemię uda się już opanować. Dlatego niezwykle doceniamy ten gest i wierzymy, że wspólnymi siłami uda się pomóc jeszcze większej liczbie pacjentów dotkniętych pandemią – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Waldemar Wierzba, Dyrektor CSK MSWiA w Warszawie.
– Walka, jaką każdego dnia stacza służba zdrowia, wywołuje w nas wszystkich wyrazy uznania i szacunku. Jednocześnie budzi również poczucie solidarności społecznej i chęć niesienia pomocy. Jako branża ubezpieczeniowa, czujemy odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo Polaków. Mamy nadzieję, że przekazany sprzęt będzie realnym wsparciem w codziennej pracy lekarzy – mówią zgodnie ubezpieczyciele.
Wydarzenia ostatnich tygodni pokazują, że ubezpieczyciele próbują nieść pomoc w walce z epidemią wspierając personel medyczny ale także oferując swoim klientom dodatkowe usługi np. dedykowaną infolinię dotyczącą koronawirusa.
Źródło: Nationale-Nederlanden
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…