Generali przystosowuje oferty ubezpieczenie tylko dla osób korzystających z hulajnóg elektrycznych i właścicieli solarów, ale również dla właścicieli domów posiadających kolektory fotowoltaiczne.
Obecnie ochroną ubezpieczeniową polisy „Generali, z myślą o domu” są objęte również panele słoneczne i kolektory fotowoltaiczne, a ubezpieczenie OC w życiu prywatnym dedykowane jest także dla właścicieli i użytkowników m.in. hulajnóg elektrycznych.
Jak wynika z danych Instytutu Energii Odnawialnej Polacy przekonują się do fotowoltaiki. Eksperci IEO prognozują, że w 2019 r. Polska może znaleźć się na 4. miejscu pod względem rocznych przyrostów nowych mocy fotowoltaicznych. Byłby to znaczny awans w stosunku do 9. miejsca zajmowanego pod koniec 2018 r.
Solary i fotowoltaika na dachu oraz ścianie budynku objęte są ochroną w ramach definicji budynku, ale jest również możliwość ubezpieczenia powyższych urządzeń zamontowanych na terenie posesji jako budowla (muszą być trwale połączone z gruntem). Oznacza to, że polisa obejmuje od teraz urządzenia, które zostały zainstalowane w dowolnym miejscu na posesji. Nie muszą być one, jak do tej pory, przymocowane do ścian lub dachu budynku.
Generali ponosi odpowiedzialność za te urządzenia w granicach sumy ubezpieczenia, ale nie więcej niż 30 000 zł. Dostępna jest również opcja od kradzieży zwykłej, przy zakupie polisy wystarczy rozszerzyć pakiet o opcję: Budowle od kradzieży zwykłej.
Szybkość, wygoda i chęć dbania o środowisko sprawiają, że mieszkańcy miast coraz częściej korzystają z alternatywnych, ale też ogólnodostępnych pojazdów osobistych. Wynikające z tego ryzyka zostały ujęte w ubezpieczeniu „Generali, z myślą o domu”.
Polisa, w ramach dodatkowego OC w życiu prywatnym, obejmuje ochroną szkody wyrządzone w związku z użytkowaniem UTO, czyli elektrycznych hulajnóg, rowerów, a także pojazdów typu segway, segway shoes i skymaster. Ubezpieczenie jest skierowane do właścicieli urządzeń i osób wypożyczających hulajnogi elektryczne na minuty.
Arkadiusz Wiśniewski, członek Zarządu Generali TU komentuje: „Chcemy być dla naszych klientów partnerem na całe życie, dlatego dopasowujemy ofertę w taki sposób, żeby zakres ubezpieczeń chronił ich przed realnymi zagrożeniami związanymi ze zmieniającym się stylem życia, nawet jeżeli nie jest to wymóg ustawowy, jak w przypadku UTO. Generali od lat wyznacza trendy w ubezpieczeniach, ponieważ proponuje klientom polisy, które otaczają ich możliwie najszerszą i odpowiadającą rzeczywistości ochroną”.
Informacja prasowa: www.generali.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…