Categories: Aktualności

UFG: Dotacja na budowę platformy antyfraudowej

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny otrzymał dofinansowanie na realizację projektu „Zintegrowana Platforma Identyfikacji i Weryfikacji Zjawisk Przestępczości Ubezpieczeniowej.

 
Cały projekt będzie realizowany w działaniu 2.1- Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych II osi priorytetowej- e-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
 
Ile ma kosztować?
 
Cały projekt ma kosztować 35,96 mln zł. Z tej kwoty wydatki kwalifikowane przewidziane w przedsięwzięciu mają wynieść 35,71 mln zł. Z funduszów europejskich dofinansowanie wynosi aż 30,22 mln zł.
 
Cel projektu
 
Głównym celem projektu jest stworzenie e-usług publicznych, które będą wspierać zapobieganie zjawiskom przestępczości ubezpieczeniowej poprzez dostarczanie narzędzi informatycznych do ich identyfikacji i weryfikacji.
 
Zintegrowana platforma ma za zadanie udostępnianie uczestnikom rynku ubezpieczeniowego i instytucjom wiedzy i narzędzi pomocnych do aktywnego działania przeciwko zjawiskom przestępczości ubezpieczeniowej. Kolejne zadanie to stworzenie bezpiecznego elektronicznego środowiska współpracy, zwiększenie poziomu wiedzy o zjawiskach przestępczości ubezpieczeniowej.
 
Cały projekt skierowany jest dla zakładów ubezpieczeń i podmiotów publicznych jak sądy, prokuratura, policja oraz obywatele.
 
Źródło: UFG, www.gu.com.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago