Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny kolejny raz podsumowuje współpracę z zakładami ubezpieczeń, które prowadzą działalność w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. W wyniku podsumowania powstał Ranking zakładów za 2016 rok, wskazujący pozycję ubezpieczycieli pod względem jakości danych przekazywanych do bazy Ośrodka Informacji UFG. Pierwsze miejsce w zestawieniu za rok ubiegły przypadło PZU SA.
Jak podkreśla Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, bardzo ważne znaczenie ma dbałość o jakość danych i procesów związanych z zasilaniem bazy Ośrodka Informacji UFG . Wysoka jakość danych jest w interesie całego rynku ubezpieczeniowego, ponieważ przekłada się ono bezpośrednio na wyższą jakość udostępnianych zakładom informacji zwrotnych z UFG.
Zakłady ubezpieczeń są pozycjonowane w Rankingu UFG według wskaźnika końcowego, stanowiącego średnią arytmetyczną wartość ośmiu wskaźników składowych: identyfikowalności, jednoznaczności, kompletności, stabilności, terminowości, uzysku, wypełnialności oraz współpracy. Poziom akceptowalny można uzyskać, gdy wartość wskaźnika końcowego wynosi powyżej 80%. Na osiemnaście sklasyfikowanych zakładów połowa z nich uzyskała poziom akceptowalny.
Pierwszą lokatę w rankingu zajął PZU SA z oceną na poziomie 90,84%, wyprzedzając Compensę (86,19%) oraz Ergo Hestię (85,46%). Wynik na akceptowalnym poziomie uzyskały również: Link4 (85,30%), Warta (84,93%), Balcia (84,06%), InterRisk (83,87%), Concordia (82,91%) i Aviva (82,62%). „Pod kreską” znalazły się z kolei: Gothaer (78,42%), UNIQA (78,08%), Allianz (76,81%), AXA Ubezpieczenia (73,74%), Generali (73,48%), TUW (71,35%), TUZ (70,06%), Pocztowe TUW (63,93%), AXA (58,37%).
Źródło: www.reso.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…