Wszyscy interesujący się rynkiem ubezpieczeniowym w Polsce z pewnością wiedzą już, że AXA sfinalizowało wszystkie transakcje dotyczące przejęcia Liberty Ubezpieczenia. Cała transakcja wyniosła 101,3 miliona złotych. Tutaj pojawia się pytanie. Co z obecnymi umowami?
Warunki się nie zmieniają
Czy przejęcie Liberty Ubezpieczenia przez AXA oznacza jakieś drastyczne zmiany w umowach? Okazuje się, że wszyscy dotychczasowi klienci Liberty Ubezpieczenia nie muszą obawiać się zmian warunków w umowach. Henry de Courtois w wydanym komunikacie powiedział:
„Dokładamy wszelkich starań, aby zmiana przebiegała płynnie dla naszych klientów, pośredników i innych partnerów biznesowych. Zależy nam jednocześnie, aby wszyscy klienci, pośrednicy i nasi partnerzy biznesowi czuli się dobrze poinformowani i rozumieli, co oznacza dla nich integracja Liberty Ubezpieczenia z AXA Ubezpieczenia. Dlatego zdecydowaliśmy się przekazywać im informacje wykorzystując różnorodne kanały komunikacji”.
To nie jedyne przejęcie przez AXA w ostatnim czasie. Firma w 2015 roku przejęła BRE Ubezpieczenia TUiR. Od 1 grudnia 2015 firma nazywa się AXA Ubezpieczenia TUiR i wydała decyzję o połączeniu AXA Direct, AXA Ubezpieczenia TUiR i AXA TUiR w jedną spółkę majątkową do końca 2017 roku. Dzięki temu ubezpieczyciel chce zapewnić sobie wzrost skali działalności w Polsce.Henry De Courtois dodaje również, że:
„Stajemy się uniwersalnym ubezpieczycielem z pełną ofertą ubezpieczeń majątkowych. Klienci mogą je kupić u agentów, brokerów, przez Internet i w call centre, ale również w bankach, w tym w mBanku, z którym AXA tworzy strategiczne partnerstwo. Te kanały bardzo dobrze się uzupełniają. Dzięki temu możemy klientom zaoferować ubezpieczenia, których potrzebują i serwis, z którego będą zadowoleni. W szczególności chcemy, aby AXA była znana z szybkiej i uczciwej likwidacji szkód. Na końcu ważne jest też, abyśmy realizowali nasz główny cel działalności, jakim jest zyskowność”.
Przejęcie Liberty Ubezpieczenia oznacza, że AXA zwiększyło swój udział w rynku do 4,8% i jednocześnie staje się 6 ubezpieczycielem majątkowym w Polsce.
Źródło: www.money.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…