Przeprowadzone w pierwszym kwartale 2024 roku badanie jest czwartą edycją ankiety, którą ubezpieczyciel realizuje wśród agentów. Swoimi opiniami z UNIQA podzieliło się ponad tysiąc agentów. Celem ankiety jest cykliczne badanie poziomu zadowolenia partnerów ze współpracy z firmą. Najnowsze wyniki potwierdziły awans ubezpieczyciela na drugie – najwyższe w historii badania – miejsce w zestawieniu najbardziej preferowanych przez agentów towarzystw ubezpieczeniowych we współpracy.
– Jednym z naszych strategicznych celów było znalezienie się w czołowej trójce wyboru agentów i ten cel właśnie zrealizowaliśmy. To efekt długiej i konsekwentnej pracy nad wzmacnianiem wielu obszarów współpracy agencyjnej, którą bardzo precyzyjnie monitorowaliśmy w ostatnich dwóch latach. W tym czasie wzmacnialiśmy ofertę produktową, która dziś jest w pełni komplementarna, rozwijaliśmy narzędzia takie jak portal i infolinia, a jest to praca, która wciąż się toczy, czy usprawnialiśmy proces likwidacji szkód. Przez ostatnie miesiące z dużą atencją przyjmowaliśmy wszystkie uwagi i komentarze od naszych partnerów, starając się je przekładać na konkretne rozwiązania w niektórych procesach i to przyniosło rezultaty. Cieszymy się, że agenci dostrzegają naszą pracę. To nas motywuje do jeszcze większego wysiłku – wyjaśnia Anna Szewczyk, dyrektorka Departamentu Sprzedaży Sieci Agencyjnej i Franczyzowej UNIQA Polska.
Wzrosty ubezpieczyciel odnotował we wszystkich badanych obszarach współpracy agencyjnej. Najlepiej oceniana przez agentów jest oferta produktowa UNIQA i współpraca z menedżerem. Z kolei na przestrzeni 2023 roku największy wzrost firma odnotowała w obszarze infolinii agencyjnej, co było jednym z priorytetów ubiegłego roku.
– Dziękujemy agentom za uczestnictwo w badaniu. Wyniki ankiety dają nam dużo motywacji oraz wiedzy do dalszego wzmacniania współpracy z naszymi partnerami biznesowymi. Mamy pełną świadomość, że przed nami jeszcze wiele pracy do wykonania. Dzięki cyklicznemu badaniu wiemy w jakim kierunku powinniśmy konsekwentnie podążać. Nasz profesjonalny zespół buduje wiarygodność na konkretnych rozwiązaniach, dlatego nadal będziemy mocno wsłuchiwać się w głosy naszych partnerów – wyjaśnia Bartłomiej Biały, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży Sieci Franczyzowej i Sieci Partnerskich UNIQA Polska.
UNIQA intensywnie rozwija współpracę agencyjną, poprzez wdrażanie zmian w produktach, narzędziach informatycznych i procesach dostosowanych do specyfiki rynku agencyjnego. W ubiegłym roku firma zorganizowała cykl spotkań w ramach programu UNIQA Bliżej Agentów, podczas których kadra zarządzająca wysokiego szczebla spotykała się z agentami w regionach i prezentowała kierunki rozwoju firmy. Jedną z istotnych zmian wprowadzonych w 2023 roku było wdrożenie obsługi OFWCA przez indywidulanych doradców działających w ramach Wirtualnego Makroregionu. UNIQA usprawniła także infolinię, znacząco skracając średni czas oczekiwania na połączenie. Kluczowym kierunkiem rozwoju będzie kontynuacja strategii bycia blisko agentów oraz wykorzystanie skali działalności i kompleksowej oferty produktowej do dalszego rozwoju współpracy z partnerami biznesowymi.
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…