Categories: Aktualności

UNIQA liderem trzeciej fali badania na najlepszą infolinię

Firma ubezpieczeniowa UNIQA jest liderem w kategorii najlepsza infolinia. Badanie zostało przeprowadzone przez niezależny portal MojeBankowanie.pl, w którym brano pod uwagę 23 firmy ubezpieczeniowe.
 
Celem akcji było sprawdzenie jak wygląda kontakt klienta z ubezpieczycielem. Pod uwagę brano różne formy dotarcia klienta do informacji: telefon z infolinią, formularz kontaktowy lub wysłanie zapytania przez e-mail, oraz strona internetowa. Eksperci z portalu przeprowadzającego badanie podkreślają, że taki wynik firma uzyskała poprzez wprowadzenie szeregu zmian i usprawnień do których należą m.in.: zapytania jaką formę kontaktu zwrotnego klienci najbardziej preferują. To klienci decydują, w jakiej formie chcą otrzymać odpowiedź: telefonicznie, czy poprzez e-mail.
 
Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Centrum Klienta UNIQA nie kryje zadowolenia z wyników rankingu: „Bardzo nas cieszy pozycja w badaniu infolinii. Zwłaszcza, że jeszcze trzy lata temu nie mieliśmy infolinii obsługującej klientów, a jedynie udostępnialiśmy możliwość rejestracji szkody przez telefon. Dużo zainwestowaliśmy od tego czasu zarówno w ludzi, jak i narzędzia. A ten ranking potwierdza, że nasza strategia okazała się słuszna i dziś wypadamy lepiej od naszych konkurentów”. Do świetnego wyniku przyczynili się również sami konsultanci, którzy przechodząc szereg szkoleń posiadają bardzo szeroka wiedzę w zakresie sprzedawanych produktów.
 
Przemysław Hendzlik, kierownik Działu Telefonicznej Obsługi Klienta w UNIQA dodaje: „To ludziom w głównej mierze zawdzięczamy ten sukces. Wdrożyliśmy również narzędzie wspierające pracę operatorów Contact Center odpowiedzialnych za rejestrację zgłaszanych szkód oraz obsługę informacyjną. Proces rejestracji szkód uległ znacznemu uproszczeniu i skróceniu. Niezwykle istotną zaletą systemu jest dostęp do pełnych informacji o kliencie, niezbędnych z punktu widzenia udzielenia wyczerpujących informacji o posiadanym produkcie czy ofercie. Dzięki temu wiemy m.in. jakie polisy posiada, czy miał szkody, jakie wypłaciliśmy świadczenia”. Wyróżnienie „Infolinia roku 2015” jest jedną z trzech kategorii rankingu „Instytucji roku 2015”. Otrzyma je ta instytucja (firma ubezpieczeniowa, bank i operator komórkowy), której średni wynik z pięciu edycji badania przeprowadzonego w 2015 r. będzie najwyższy. Po trzech edycjach rankingu UNIQA jest na miejscu drugim.
 
Źródło: www.uniqa.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena
Tags: Uniqa

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

11 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago