TU UNIQA uruchomiło nową korporacyjną stronę internetową. Oprócz nowoczesnego wyglądu, strona ma za zadanie przede wszystkim poprawić funkcjonalność serwisu.
Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR: „Po 5 latach działania dotychczasowej strony przyszedł czas na gruntowną zmianę. Czas biegnie szybko, a jeszcze szybciej zmieniają się technologie. Dlatego nowa strona zawiera wiele nowych funkcjonalności, których dziś oczekują nasi klienci”.
Grzegorz Perkowski, dyrektor IT Infinity Group potwierdza, że wdrożenie systemu pozwoli na wiele różnych rozwiązań, które maja udoskonalić obsługę klientów firmy: „ Nasze działania obejmowały m.in. budowę serwisu www oraz integrację wewnętrznych systemów UNIQA z Sitecore Experience Platform. To niezawodne rozwiązanie jest liderem w kategorii Web Content Managment, posiada zunifikowany i intuicyjny interfejs, pozwalający na szybkie wdrożenie w każdej instytucji. Dodatkowym atutem systemu Sitecore są wbudowane narzędzia klasy Marketing Automation, które na kolejnych etapach współpracy pozwolą na zwiększenie efektywności komunikacji z klientami UNIQA Group.”
Nowa witryna firmy to m.in.: przejrzysty system wyszukiwania, składający się z 3 modeli nawigacji: Standardowa, Moje życie, Mój Doradca. Oprócz tego charakteryzuje go łatwy i intuicyjny dostęp do informacji na temat produktów, przejrzyście pokazuje też ich atuty, oraz, umożliwia klientowi kontakt za pośrednictwem wielu kanałów. Ponadto narzędzie pozwala na łatwiejszy sposób wyszukiwania najbliższej placówki wraz z automatycznym powiadomieniem o odległości do danej placówki. Na stronie znajduje się również wyszukiwarka warsztatów naprawczych, z którymi współpracuje UNIQA, oraz informacja na temat ubezpieczeniowych funduszy inwestycyjnych i ich notowań. Oczywiści klient ma możliwość przeglądania strony na urządzeniach mobilnych, blog Moje Życie, z praktycznymi poradami, Mój Doradca – funkcjonalność, która w trzech krokach wybierze ubezpieczenia dla użytkownika.
Strona jest dostępna TUTAJ.
Źródło: www.uniqa.pl
Wśród laureatów 7. edycji Konkursu „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje” znalazły się projekty PZU Zdrowie. Do finału zakwalifikowano ponad 200 zgłoszeń,…
Zakup okularów dla dziecka to dosyć spory wydatek – można za nie zapłacić od ok. 500 zł do nawet tysiąca…
Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…
Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…