Z raportu Kantar Public dla Polskiej Organizacji Turystycznej* wynika, że w sezonie zimowym 2018/2019 wyjazd turystyczny zadeklarowała ponad jedna czwarta Polaków w wieku od 15 r.ż. (28 proc.) – W tej grupie 7 proc. zamierza wyjechać za granicę, kolejne 7 proc. planuje wyjazd zarówno w kraju, jak i poza nasze granice. Eksperci z UNIQA podkreślają jak ważne jest ubezpieczenie turystyczne dla osób, które wyjeżdżają poza granice kraju.
Dla osób, które planują wyjazd poza granicę kraju ważnym punktem przygotowań do podroży powinien być wybór odpowiedniej polisy turystycznej. Należy wybrać taki zakres ochrony, który zapewni pełną ochronę w przypadku wystąpienia nagłych i niepożądanych sytuacji.
„Stale poprawiamy nasze ubezpieczenia tak, by odpowiadały na rosnące oczekiwania klientów i podążały za trendami rynkowymi. Taki był cel zmian w ubezpieczeniu Radość Odkrywania” – podkreśla ekspertka z UNIQA. Zmiany jakich dokonano polegają przede wszystkim na zmodyfikowaniu wysokości sum ubezpieczenia: do 1,5 mln zł wzrosły sumy związane ze zwrotem kosztów leczenia, do 72 godzin wydłużyła się ochrona w nagłych sytuacjach, do 15 tys. euro zwiększyły się limity kosztów akcji ratowniczej. Zmianie uległ także zapis dotyczący zagrożenia terrorystycznego. „Klienci najczęściej wybierają sumę ubezpieczenia zwrotu kosztów leczenia na poziomie 200 tys. zł. I zwykle jest to wystarczająca kwota. Wśród naszych klientów są jednak i tacy, którzy chcą ubezpieczyć się na wyższe kwoty. Zwiększamy sumę ubezpieczenia z dotychczasowych maksymalnie 500 tys. zł do aż 1,5 mln zł” – wyjaśnia Katarzyna Ruman.
„Przedłużyliśmy ochronę w sytuacjach nagłych – z 24 do 72 godzin. To prawdopodobnie najdłuższa na rynku ochrona w sytuacjach nagłych. Bardzo przydatna, jeśli ostatniego dnia podróży okaże się, że np. samolot powrotny nie odleci ze względu na awarię i klient będzie zmuszony czekać na inną opcję powrotu” – mówi Katarzyna Ruman.
„Wskazujemy jednak na ostrzeżenia publikowane na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych. To oznacza, że lista krajów wyłączonych z ochrony jest dynamiczna i jednocześnie dostosowana do realiów geopolitycznych, co jest bardziej korzystne dla klienta i jednocześnie przejrzyste”- czytamy na stronie ubezpieczyciela.
* Badanie CATI zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski w wieku 15+, w dniach 11-12 grudnia 2018 r.; Kantar Polska dla Polskiej Organizacji Turystycznej. Liczba planujących wyjazd w całej próbie, to 273 osoby.
Źródło: www.media.uniqa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…