Aktualności

UNIQA Polska z tytułem Rodzinna Marka Roku

  • UNIQA otrzymała tytuł Rodzinnej Marki Roku
  • Wyróżnienie dostała za NNW szkolne z opcją ubezpieczenia na wypadek hejtu w Internecie
  • To jedyne na rynku NNW szkolne, które daje możliwość ochrony właśnie na wypadek hejtu w Internecie

Rodzinna Marka Roku to ogólnopolski projekt, który promuje, ale także rekomenduje produkty i usługi przygotowane z myślą o rodzinie. UNIQA zdobyła tytuł Rodzinnej Marki Roku za NNW szkolne z opcją ubezpieczenia na wypadek hejtu w Internecie.

– Ta nagroda cieszy nas szczególnie, bo temat zdrowia psychicznego najmłodszych, to dla nas ważny temat. Naszą ambicją jest reagowanie na ważne problemy społeczne. Ma to też odzwierciedlenie w naszej ofercie. Pandemia i związana z nią izolacja przyspieszyły, i tak już bardzo aktualny, problem hejtu w Internecie, który dotyka wielu rodzin – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA.

UNIQA jako pierwsza firma na rynku wprowadziła ubezpieczenie szkolne NNW obejmujące również skutki hejtu w Internecie. Jest to nowatorskie ubezpieczenie obejmujące następstwa naruszenia dobrego imienia lub prawa do prywatności ubezpieczonego w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Ubezpieczenie dedykowane jest dzieciom i młodzieży oraz ich rodzicom, dotkniętym hejtem w Internecie. Oferuje w nim pomoc psychologa, prawnika i specjalisty IT.

UNIQA wkłada też wiele wysiłku w akcję edukacyjną na temat zagrożeń i konsekwencji przemocy w sieci. W zeszłym roku, współpracując z psycholog Magdą Chorzewską, uruchomiła wirtualną poradnię psychologiczną. W tym roku do projektu zaprosiła Kamila Nowaka, szerzej znanego jako Blog Ojciec oraz Annę Muchę, która niejednokrotnie poruszała temat hejtu w swoich wpisach. Ta dwójka rodziców, dzięki swoim zasięgom w mediach społecznościowych, pomogła w uświadomieniu wagi problemu.

– Bardzo chętnie każdy z nas, a szczególnie dzieci i młodzież, korzysta z Internetu. A  w sieci bardzo łatwo krytykować czy nękać. Nasze ubezpieczenie pomaga najmłodszym oraz ich rodzicom uporać się ze skutkami hejtu w Internecie. Działa nie tylko w szkole, lecz także poza nią – a to właśnie najczęściej poza szkołą dochodzi do hejtowania przez rówieśników – mówi Jacek Rink, menedżer Zespołu Rozwoju Produktów i Badań Rynku w UNIQA.

Tytuł Rodzinna Marka Roku jest wyrazem uznania za wysiłek wkładany przez firmy w zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług swoim klientom. Nagradza podmioty, które nieustannie dążą do podnoszenia standardów oraz wprowadzają udogodnienia szczególnie ważne dla rodzin.

Źródło: Uniqa

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

VeloBank i LINK4 z nową ofertą dla kierowców – 200 zł na paliwo w prezencie 

VeloBank i LINK4 łączą siły w nowej promocji dla klientów. Każdy, kto zdecyduje się na…

3 dni ago

Głos agentów ma znaczenie – poznaj system, który rozwija się razem z Tobą 

SuperAgent to nie tylko narzędzie – to program, który rozwija się razem z agentami ubezpieczeniowymi.…

4 dni ago

Ubezpieczenie szkolne na wakacje? 

Gdy szkoła się kończy, dzieci zyskują wolność, a rodzice... nowe zmartwienia. Lato przynosi więcej okazji…

4 dni ago

Ubezpieczenie w podróży – jak Polacy kupują polisy turystyczne? 

Coraz więcej Polaków decyduje się na zakup ubezpieczenia turystycznego. Choć internetowe porównywarki kuszą szybkością i…

5 dni ago

Letnia oferta PZU Zdrowie 

Lato to doskonały moment, by zatroszczyć się o zdrowie – swoje i najbliższych. PZU Zdrowie…

5 dni ago

Ubezpieczenie na praktyki zawodowe w technikum – co warto wiedzieć? 

Praktyki zawodowe to obowiązkowa część nauki w technikum – szansa na realne doświadczenie, ale też…

5 dni ago