Categories: Aktualności

UNIQA Polska z tytułem Rodzinna Marka Roku

  • UNIQA otrzymała tytuł Rodzinnej Marki Roku
  • Wyróżnienie dostała za NNW szkolne z opcją ubezpieczenia na wypadek hejtu w Internecie
  • To jedyne na rynku NNW szkolne, które daje możliwość ochrony właśnie na wypadek hejtu w Internecie

Rodzinna Marka Roku to ogólnopolski projekt, który promuje, ale także rekomenduje produkty i usługi przygotowane z myślą o rodzinie. UNIQA zdobyła tytuł Rodzinnej Marki Roku za NNW szkolne z opcją ubezpieczenia na wypadek hejtu w Internecie.

– Ta nagroda cieszy nas szczególnie, bo temat zdrowia psychicznego najmłodszych, to dla nas ważny temat. Naszą ambicją jest reagowanie na ważne problemy społeczne. Ma to też odzwierciedlenie w naszej ofercie. Pandemia i związana z nią izolacja przyspieszyły, i tak już bardzo aktualny, problem hejtu w Internecie, który dotyka wielu rodzin – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA.

UNIQA jako pierwsza firma na rynku wprowadziła ubezpieczenie szkolne NNW obejmujące również skutki hejtu w Internecie. Jest to nowatorskie ubezpieczenie obejmujące następstwa naruszenia dobrego imienia lub prawa do prywatności ubezpieczonego w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Ubezpieczenie dedykowane jest dzieciom i młodzieży oraz ich rodzicom, dotkniętym hejtem w Internecie. Oferuje w nim pomoc psychologa, prawnika i specjalisty IT.

UNIQA wkłada też wiele wysiłku w akcję edukacyjną na temat zagrożeń i konsekwencji przemocy w sieci. W zeszłym roku, współpracując z psycholog Magdą Chorzewską, uruchomiła wirtualną poradnię psychologiczną. W tym roku do projektu zaprosiła Kamila Nowaka, szerzej znanego jako Blog Ojciec oraz Annę Muchę, która niejednokrotnie poruszała temat hejtu w swoich wpisach. Ta dwójka rodziców, dzięki swoim zasięgom w mediach społecznościowych, pomogła w uświadomieniu wagi problemu.

– Bardzo chętnie każdy z nas, a szczególnie dzieci i młodzież, korzysta z Internetu. A  w sieci bardzo łatwo krytykować czy nękać. Nasze ubezpieczenie pomaga najmłodszym oraz ich rodzicom uporać się ze skutkami hejtu w Internecie. Działa nie tylko w szkole, lecz także poza nią – a to właśnie najczęściej poza szkołą dochodzi do hejtowania przez rówieśników – mówi Jacek Rink, menedżer Zespołu Rozwoju Produktów i Badań Rynku w UNIQA.

Tytuł Rodzinna Marka Roku jest wyrazem uznania za wysiłek wkładany przez firmy w zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług swoim klientom. Nagradza podmioty, które nieustannie dążą do podnoszenia standardów oraz wprowadzają udogodnienia szczególnie ważne dla rodzin.

Źródło: Uniqa

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Platforma Cargo – nowy portal self-service PZU

PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…

40 minut ago
  • Aktualności

Warta – najwyższa jakość obsługi ponownie potwierdzona

Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…

2 godziny ago
  • Aktualności

Współpraca z Klientem w duchu medical-CARE

Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…

2 godziny ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie turystyczne na wyjazd w góry

Tatrzańskie szlaki to idealne miejsce do aktywnego wypoczynku z całą rodziną. Jednak do takiej wyprawy musimy się dobrze przygotować, w…

3 godziny ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW dla kierowców i pasażerów od TUW „TUW”

Niestety policyjne statystyki pokazują, że warto zabezpieczyć się na wypadek nieprzewidzianych sytuacji na drodze. Dobrym sposobem jest skorzystanie z przemyślanej ochrony ubezpieczeniowej, takiej jak…

1 dzień ago
  • Top temat

Wyjazd do Gruzji – jakie ubezpieczenie turystyczne kupić?

Gruzja wyraźnie już zaznaczyła swoje miejsce na turystycznej mapie Europy. Destynacja ta to idealny kierunek dla osób lubiących odkrywać nowe…

1 dzień ago