Categories: Aktualności

UNIQA: Projekt UNIQA Art Łódź

UNIQA została sponsorem tytularnym UNIQA Art Łódź. Na mocy porozumienia z Łódzkim Centrum Wydarzeń w ramach projektu dojdzie do powstania 6 prac w łódzkiej przestrzeni miejskiej.

UNIQA Art Łódź to międzynarodowy projekt artystyczny, który realizowany jest w przestrzeni publicznej miasta. Celem projektu jest powstawanie nowoczesnych obiektów artystycznych, które wpiszą się w krajobraz miasta. Istotną kwestią jest odejście od standardowych murali, a tworzenie miejskiej galerii sztuki złożonej z realizacji projektów nie tylko związanych z malarstwem. Do końca 2016 roku ma powstać 6 realizacji plastycznych. Udział wezmą artyści m.in. z Polski, Hiszpanii i USA.

Prezes UNIQA w Polsce, Andrzej Jarczyk tak wypowiedział się o współpracy:

Od ponad 25 lat, najpierw jako Polonia, a następnie UNIQA, obserwujemy, jak zmienia się Łódź. Jesteśmy bowiem jedyną firmą ubezpieczeniową, której siedziba mieści się właśnie w tym mieście. W ostatnich latach Łódź nabrała znaczącego kolorytu. Dziesiątki murali, które powstały, są dziś wyraźnym wyznacznikiem miasta i stanowią największą street artową galerię w Polsce. Z zachwytem śledziliśmy powstawanie nowych prac. Tym bardziej cieszy nas, że kolejne projekty w przestrzeni miejskiej powstaną dzięki naszemu wsparciu. Zwłaszcza, że będą to nie tylko murale, ale również instalacje czy rzeźby”

Mona Tusz, artystka ze Śląska zajmie się jedną z prac, która powstanie na ścianie przy siedzibie UNIQA, przy ulicy Gdańskiej 123. Stworzone zostanie dzieło łączące w sobie różnorodne materiały- farbę, ceramikę, elementy lustrzane i rzeźbiarskie.
 
Źródło: www.gu.com.pl, UNIQA

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

23 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

23 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago