UNIQA została sponsorem tytularnym UNIQA Art Łódź. Na mocy porozumienia z Łódzkim Centrum Wydarzeń w ramach projektu dojdzie do powstania 6 prac w łódzkiej przestrzeni miejskiej.
UNIQA Art Łódź to międzynarodowy projekt artystyczny, który realizowany jest w przestrzeni publicznej miasta. Celem projektu jest powstawanie nowoczesnych obiektów artystycznych, które wpiszą się w krajobraz miasta. Istotną kwestią jest odejście od standardowych murali, a tworzenie miejskiej galerii sztuki złożonej z realizacji projektów nie tylko związanych z malarstwem. Do końca 2016 roku ma powstać 6 realizacji plastycznych. Udział wezmą artyści m.in. z Polski, Hiszpanii i USA.
„Od ponad 25 lat, najpierw jako Polonia, a następnie UNIQA, obserwujemy, jak zmienia się Łódź. Jesteśmy bowiem jedyną firmą ubezpieczeniową, której siedziba mieści się właśnie w tym mieście. W ostatnich latach Łódź nabrała znaczącego kolorytu. Dziesiątki murali, które powstały, są dziś wyraźnym wyznacznikiem miasta i stanowią największą street artową galerię w Polsce. Z zachwytem śledziliśmy powstawanie nowych prac. Tym bardziej cieszy nas, że kolejne projekty w przestrzeni miejskiej powstaną dzięki naszemu wsparciu. Zwłaszcza, że będą to nie tylko murale, ale również instalacje czy rzeźby”
Mona Tusz, artystka ze Śląska zajmie się jedną z prac, która powstanie na ścianie przy siedzibie UNIQA, przy ulicy Gdańskiej 123. Stworzone zostanie dzieło łączące w sobie różnorodne materiały- farbę, ceramikę, elementy lustrzane i rzeźbiarskie.
Źródło: www.gu.com.pl, UNIQA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…