We wtorek zarząd polskich spółek UNIQA spotkał się z dziennikarzami, w celu omówienia aktualnej sytuacji panującej na rynku ubezpieczeń. Omawiano również wyniki firmy za ubiegły rok. Spotkanie było też okazją do podzielenia się planami na najbliższe lata. Władze spółki zapewniały, że firma przygotowana jest do wprowadzenia reżimu Solvency II. Szczegółowe wyniki finansowe spółek zostaną opublikowane 10 marca.
Budowanie relacji z klientami to priorytet
W odpowiedzi na pytania dziennikarzy jak firma radzi sobie z obecną wojną cenową i zmiennym otoczeniem prawnym Andrzej Jarczyk, prezes zarządu odpowiada: „Nie chcemy być anonimowym wystawiaczem polis, tylko partnerem i towarzyszem naszego klienta. Budowanie silnych relacji z klientami, ułatwienia serwisowe i nowa ofensywa produktowa to nasza odpowiedź na wyzwania rynkowe.”
Polskie spółki UNIQA spodziewają się rekordowych wyników pod względem finansowym. Wysoki zysk został okupiony spadkiem przypisu w nierentownych liniach biznesowych, z OC komunikacyjnym na czele. Jak podkreśla Jarczyk: „UNIQA konsekwentnie utrzymuje relatywnie wysoki poziom cen w ubezpieczeniach komunikacyjnych, jednak i tak ceny powinny znacznie wzrosnąć”.
Z uwagą na rynek MŚP
UNIQA planuje odświeżyć ofertę skierowaną na rynek MŚP. Nowe oferty to pakiet Twój Biznes Plus oraz pracownicze ubezpieczenie na życie, z którego skorzystać mogą mikrofirmy zatrudniające od 3 do 9 pracowników.
Klient MŚP będzie mógł skorzystać z ubezpieczeń grupowych, które oferują wysokie sumy ubezpieczenia: „Postawiliśmy na prostotę i czytelność. Z myślą o komforcie naszych pośredników wprowadziliśmy uproszczone ścieżki sprzedażowe i gotowe warianty ochrony. Nowe ubezpieczenia grupowe dla małych firm będą w sprzedaży w III kwartale 2016 r. UNIQA planuje sprzedać co najmniej 1000 polis w ciągu pierwszych 12 miesięcy” – dodaje Łozik.
Przejrzyste przepisy i innowacje
W polisach indywidualnych na życie celem jest większa czytelność. Oferta firmy to klasyczne, terminowe ubezpieczenie na życie: „Ubezpieczenie na życie powinno zapewniać rodzinie realną, a nie fasadową ochronę w sytuacjach najtrudniejszych. W przypadku śmierci czy poważnego zachorowania głównego żywiciela rodziny suma ubezpieczenia nie może wynosić 20 tys. zł, bo to oznacza nędzę – podsumowuje prezes Jarczyk. Na poziomie całej Grupy UNIQA stawia na cyfryzację i innowacyjność. Do 2020 roku na modernizację systemów informatycznych ma zostać przeznaczone 500 mln euro.
Źródło: www.uniqa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…