Ubezpieczenie zawodników startujących w zawodach IRONMAN w Polsce to efekt zawarcia współpracy UNIQA z agencją Sport Evolution, która jest wyłącznym licencjobiorcą marki IRONMAN w Polsce oraz agentem Ubezpieczenia dla Aktywnych (UDAO), dostarczającym od 6 lat ubezpieczenia dla osób aktywnych zarówno na wydarzeniach sportowych, jak i podczas treningu.
– IRONMAN to globalna marka, która każdego roku gromadzi setki tysięcy aktywnych fizycznie osób na całym świecie. Cieszymy się, że w tym roku możemy także dołożyć swoją cegiełkę do tego prestiżowego wydarzenia, szczególnie, że w ubezpieczaniu uczestników imprez sportowych mamy już doświadczenie. Od ponad 4 lat z powodzeniem współpracujemy z UDAO w zakresie udostępniania ubezpieczeń dla wszystkich aktywnych. Dzięki UDAO jesteśmy obecni na wydarzeniach takich jak IRONMAN i Runmageddon, ale również na większości wydarzeń biegowych, triathlonowych i kolarskich – jesteśmy tam, gdzie są osoby, dla których aktywność fizyczna jest stylem życia. Te partnerstwa są dla nas bezcenne, bo aktywność fizyczna i zdrowa rywalizacja sportowa cechuje też naszych pracowników, którzy regularnie uczestniczą w tego typu wydarzeniach – mówi Marcin Wąsikowski, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży i Współpracy z Partnerami w UNIQA Polska.
Współpraca z IRONMAN Poland dotyczy zarówno osób na stałe mieszkających w Polsce jak i nierezydentów, czyli osób, które na zawody serii IRONMAN przyjeżdżają z zagranicy.
– Wszyscy startujący w imprezach IRONMAN Poland będą mieli możliwość skorzystania z naszej oferty w zakresie ubezpieczeń na start (następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz koszty rehabilitacji) i ochronę związaną z brakiem możliwości startu, czyli zwrot kosztów udziału w imprezie lub np. utraty dokumentów dla nierezydentów – dodaje Marta Domańska-Trzaskoma, dyrektor ds. Rozwoju sprzedaży w UNIQA Polska. – To ważny punkt w zakresie rozwoju naszej strategii związanej ze wsparciem osób aktywnych, a współpraca z UDAO daje nam możliwość szerokiego dotarcia do zainteresowanych i aktywnych – dodaje Marta Domańska-Trzaskoma.
The IRONMAN Group, właściciel marek IRONMAN, IRONMAN 70.3 oraz 5150 Triathlon Series, to największy operator masowych imprez sportowych na świecie, obsługujący rocznie ponad 1 mln uczestników imprez ze swojego globalnego portfolio.
– Ubezpieczenia UNIQA oraz współpraca z UDAO to dla nas nowy rozdział w zakresie podnoszenia satysfakcji naszych klientów. Dzięki współpracy, możemy zabezpieczyć startujących nie tylko na imprezach serii IRONMAN, ale także podczas pozostałych wydarzeń, które są dostępne na naszej platformie SlotMarket.pl – mówi Michał Drelich, CEO Sport Evolution. – Jesteśmy przekonani, że ta współpraca wzmocni naszą pozycję na rynku i dostarczy oczekiwanej ochrony startującym – dodaje Michał Drelich.
Pandemia oraz zmieniające się postawy konsumenckie rzucają nowe wyzwania organizatorom wydarzeń sportowych. Coraz częściej rozbudowują oni podstawową ofertę udziału w zawodach o nowe elementy, które zapewnią uczestnikom nie tylko pełniejsze doświadczenie ze startu w imprezie, ale też komfort i poczucie bezpieczeństwa na wypadek, gdyby z różnych przyczyn losowych nie mogli ostatecznie wziąć udziału w rywalizacji lub coś złego spotkało ich podczas samej rywalizacji. Jednym z takich rozwiązań są właśnie dodatkowe ubezpieczenia.
– Współpraca z IRONMAN Poland przy wsparciu UNIQA to dla nas ważny krok w rozwoju, daje nam to nie tylko możliwości współpracy ze światowym brandem, ale także spełnienie oczekiwań osób startujących w tych imprezach – dodaje Jarosław Roślicki, wiceprezes UDAO, odpowiedzialny w spółce za rozwój.
W 2024 roku w Polsce odbędą się trzy imprezy serii IRONMAN Poland: 9 czerwca w Warszawie, 4 sierpnia w Gdyni i 1 września w Poznaniu. Z kolei w dniach 16-18 sierpnia zostanie zorganizowana pierwsza impreza w Hradec Kralove w Czechach.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…