Aktualności

UNIQA wdraża samoodnawialne ubezpieczenie domu

Nowość do ubezpieczenia domu lub mieszkania Twój Dom Plus wprowadza właśnie UNIQA. Klient nie musi już martwić się wznowieniem umowy. Ubezpieczyciel zrobi to za niego. Aż 37 proc. Polaków byłaby także zainteresowana polisą samoodnawialną, czyli trwającą tak długo, aż się z niej nie zrezygnuje – wynika z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie UNIQA Polska*.

Ubezpieczenie mieszkania łagodzi konsekwencje finansowe szkód losowych

Ubezpieczenia nie pomoże uniknąć wypadków losowych, np. pożaru, ani włamania, jednak zdecydowanie złagodzi konsekwencje finansowe niespodziewanych zdarzeń. Szczególnie że nieruchomość jest często naszym najcenniejszym majątkiem. Z badań* przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie UNIQA Polska, wynika, że o ubezpieczenie domu lub mieszkania zadbało odpowiednio 73 i 58 proc. badanych. Co jednak ciekawe to niższy odsetek niż w podobnym badaniu zrealizowanym dla UNIQA Polska 3 lata temu. Wówczas 76 proc. Polaków mieszkających w domach i 66 proc. właścicieli mieszkań deklarowało, że ma wykupione ubezpieczenie.

Polisa odnawialna, czyli jaka?

Katarzyna Ruman, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów UNIQA wyjaśnia: „Na początku kwietnia rozpoczęliśmy pilotażową sprzedaż ubezpieczenia Twój Dom Plus w wersji samoodnawialnej. Wyniki sprzedaży już pokazały, że klienci są zainteresowani takim rozwiązaniem, bo jest dla nich wygodne. Każdego roku klient otrzyma od nas e-mailem wszystkie dokumenty – w tym polisę na kolejny okres ubezpieczenia. Jeśli będzie chciał zmienić jej postanowienia – może to zrobić ze swoim agentem. Stosowne przypomnienie o wystawionej polisie wyślemy również SMS-em, a w razie braku płatności – przypomni o tym nasze call center. Wystarczy, że klient opłaci składkę za kolejny okres ochrony, aby przesłana przez nas polisa stała się aktywna”.

Dzięki wprowadzeniu nowości, Klienci nie muszą pamiętać o wznowieniu polisy

„Umowy samoodnawialne sprawiają, że ani klient, ani agent nie będą musieli pamiętać o wznowieniu umowy w ubezpieczeniu Twój Dom Plus. To my damy znać klientowi, kiedy nadejdzie czas, aby opłacić kolejną składkę. Jednocześnie, agent ma przez cały czas kontakt z klientem. Wie, że wysłaliśmy klientowi kolejną polisę, a klient w każdym e-mailu otrzymuje aktualne dane kontaktowe do agenta” – dodaje Katarzyna Ruman.

*Badanie Omnibus zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie UNIQA Polska. Próba, reprezentatywna dla populacji ogólnopolskiej w wieku 18-65 lat, wyniosła N=1017. W tym mieszkańcy domów stanowili 55 proc., a mieszkań – 45 proc. Badanie zostało zrealizowane między 25 lutego, a 4 marca 2019 roku.

Źródło: www.uniqa.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

9 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

9 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago