Nowość do ubezpieczenia domu lub mieszkania Twój Dom Plus wprowadza właśnie UNIQA. Klient nie musi już martwić się wznowieniem umowy. Ubezpieczyciel zrobi to za niego. Aż 37 proc. Polaków byłaby także zainteresowana polisą samoodnawialną, czyli trwającą tak długo, aż się z niej nie zrezygnuje – wynika z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie UNIQA Polska*.
Ubezpieczenia nie pomoże uniknąć wypadków losowych, np. pożaru, ani włamania, jednak zdecydowanie złagodzi konsekwencje finansowe niespodziewanych zdarzeń. Szczególnie że nieruchomość jest często naszym najcenniejszym majątkiem. Z badań* przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie UNIQA Polska, wynika, że o ubezpieczenie domu lub mieszkania zadbało odpowiednio 73 i 58 proc. badanych. Co jednak ciekawe to niższy odsetek niż w podobnym badaniu zrealizowanym dla UNIQA Polska 3 lata temu. Wówczas 76 proc. Polaków mieszkających w domach i 66 proc. właścicieli mieszkań deklarowało, że ma wykupione ubezpieczenie.
Katarzyna Ruman, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów UNIQA wyjaśnia: „Na początku kwietnia rozpoczęliśmy pilotażową sprzedaż ubezpieczenia Twój Dom Plus w wersji samoodnawialnej. Wyniki sprzedaży już pokazały, że klienci są zainteresowani takim rozwiązaniem, bo jest dla nich wygodne. Każdego roku klient otrzyma od nas e-mailem wszystkie dokumenty – w tym polisę na kolejny okres ubezpieczenia. Jeśli będzie chciał zmienić jej postanowienia – może to zrobić ze swoim agentem. Stosowne przypomnienie o wystawionej polisie wyślemy również SMS-em, a w razie braku płatności – przypomni o tym nasze call center. Wystarczy, że klient opłaci składkę za kolejny okres ochrony, aby przesłana przez nas polisa stała się aktywna”.
„Umowy samoodnawialne sprawiają, że ani klient, ani agent nie będą musieli pamiętać o wznowieniu umowy w ubezpieczeniu Twój Dom Plus. To my damy znać klientowi, kiedy nadejdzie czas, aby opłacić kolejną składkę. Jednocześnie, agent ma przez cały czas kontakt z klientem. Wie, że wysłaliśmy klientowi kolejną polisę, a klient w każdym e-mailu otrzymuje aktualne dane kontaktowe do agenta” – dodaje Katarzyna Ruman.
*Badanie Omnibus zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie UNIQA Polska. Próba, reprezentatywna dla populacji ogólnopolskiej w wieku 18-65 lat, wyniosła N=1017. W tym mieszkańcy domów stanowili 55 proc., a mieszkań – 45 proc. Badanie zostało zrealizowane między 25 lutego, a 4 marca 2019 roku.
Źródło: www.uniqa.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…