Categories: Do pracy

UNIQA wprowadza aplikacje dla agentów

UNIQA wprowadziła mPOS dla sieci sprzedaży, umożliwiającą zaczytywanie danych z kodu Aztec z dowodów rejestracyjnych. Aplikacja  ułatwia kalkulację stawek ubezpieczenia komunikacyjnego i przyspiesza proces elektronicznej archiwizacji polis, a także pozwala załączać zdjęcia pojazdu i wymagane dokumenty do polisy.
 
Monika Jaroń, dyrektor Departamentu Organizacji i Projektów UNIQA podkreśla: „Zaczytywanie danych o pojeździe z wykorzystaniem kodu AZTEC nie jest nowością na rynku, jednakże nowatorskie podejście do ich wykorzystania i kalkulacji składki zastosowane przez UNIQA na pewno pozwoli agentom na jeszcze szybszą obsługę klienta”.
 
Aplikacja mPOS jest zintegrowana z aplikacją sprzedażową POS
 
Dzięki temu agent będzie mógł zaczytać dane z dowodu rejestracyjnego, przekazać je do POS i wykorzystać w procesie ofertowania. Po sprzedaży ubezpieczenia podłączone pod Aztec zdjęcia pojazdu automatycznie podłączą się do informacji o polisie.
 
Wdrożenie mPOS ma na celu  przyspieszenie obsługi klienta i ułatwienie pracy agenta w POS
 
Łukasz Ukleja dyrektor Departamentu Informatyki UNIQA wyjaśnia cele wdrożenia aplikacji: „Przedstawiona usługa jest dopełnieniem sprawnie działającego zaczytywania danych do kalkulacji po numerze rejestracyjnym pojazdu w POS, gdzie tylko dwie dane wystarczą, by wyliczyć składkę OC i AC komunikacyjnego. Wdrożenie mPOS ma na celu  przyspieszenie obsługi klienta i ułatwienie pracy agenta w POS”.
 
mPOS wspiera inne nowatorskie rozwiązania
 
Użytkownik po sprzedaży dowolnej polisy masowej będzie mógł zrobić jej zdjęcie i przekazać do archiwum. Ponadto aplikacja wspiera wszelkie procesy komunikacji agentów z UNIQA, wymagające przekazywania dokumentów czy fotografii. Każdy użytkownik będzie mógł tworzyć foldery z dokumentami i podłączać je bezpośrednio w aplikacji do zleconych zadań.  Adam Łoziak, wiceprezes UNIQA odpowiedzialny za sprzedaż przekonuje, że wprowadzenie nowych narzędzi pracy to dopiero początek nowatorskich rozwiązań: „Jestem przekonany, że mPOS w tej postaci to dopiero początek nowych usług wspierających naszą sieć sprzedaży. Widzimy ogromny potencjał rozwojowy w tej aplikacji mobilnej”.
 
Źródło: www.uniqa.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Finansowanie zakupu samochodu – opcje dostępne w salonie

Marzysz o nowym Audi, ale martwisz się formalnościami związanymi z zakupem? Niepotrzebnie! Salon Audi wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując…

4 dni ago
  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

6 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

6 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

6 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

6 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

6 dni ago