Categories: Aktualności

UNIQA wyróżniona przez konsumentów

Wybór Konsumenta to najpopularniejsze badanie konsumenckie, którego fundamentalnym założeniem jest faktyczny kontakt klientów z testowanym produktem lub usługą. Firmę UNIQA wyróżniono za produkt assistance komunikacyjne, który z początkiem lutego wszedł do sprzedaży w nowej wersji.

Badanie dla UNIQA przeprowadzane zostało w trzech etapach. W pierwszym klienci wybierają cechy, jakimi kierują się przy wyborze ubezpieczenia. W drugim osoby regularnie korzystające z usług ubezpieczeniowych poddają ocenie cechy uprzednio określone przez nich jako najistotniejsze. Ostatni etap to bezpośredni kontakt konsumenta z produktem. W przypadku UNIQA było to assistance komunikacyjne.
 
Andrzej Jarczyk, prezes spółek UNIQA w Polsce nie kryje zadowolenia: „To kolejny oferowany przez UNIQA Polska produkt, który zdobył wyróżnienie. Mamy zatem powód do dumy i motywację do stałego ulepszania oferty i dopasowywania jej do potrzeb coraz bardziej wymagającego klienta. Tym większa to jednak dla nas satysfakcja, gdy oceny dokonują sami konsumenci”. W przypadku UNIQA wszystkie cechy (wiarygodność, zdolność do udzielania odpowiedzi i sposób obsługi przez agenta, a także solidność firmy)zadecydowały o wyborze ubezpieczenia jako najlepsze na tle bezpośrednich konkurentów.
 
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Europe Assistance Polska* wynika, że assistance komunikacyjne to najczęściej posiadane przez Polaków usługi pomocowe. Badani najczęściej korzystają z nich w sytuacji nagłej awarii pojazdu. Klienci najczęściej wykorzystują takie świadczenia jak: holowanie pojazdu, wynajem pojazdu zastępczego oraz usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia.
 
Paweł Boryczka, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych UNIQA Polska dodaje: „Pojazd zastępczy dostępny jest w UNIQA już od wariantu Komfort Plus. A 1 lutego wprowadzamy dla naszych klientów jeszcze bardziej atrakcyjne warunki ubezpieczenia assistance. Zwiększamy limit holowania pojazdu unieruchomionego wskutek wypadku. Poza tym nowością jest zwiększenie do 15 lat limitu wieku pojazdów przyjmowanych do ubezpieczenia. Co więcej, wszystkie zmiany nie wpływają na wysokość składki za poszczególne warianty ubezpieczenia”.
 
* VI Ogólnopolskie Badanie Assistance przeprowadzane przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Europe Assistance, edycja 2014.

Źródło: www.uniqa.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

4 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

4 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

5 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

5 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

7 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

7 dni ago