Categories: Aktualności

UNIQA wyróżniona przez konsumentów

Wybór Konsumenta to najpopularniejsze badanie konsumenckie, którego fundamentalnym założeniem jest faktyczny kontakt klientów z testowanym produktem lub usługą. Firmę UNIQA wyróżniono za produkt assistance komunikacyjne, który z początkiem lutego wszedł do sprzedaży w nowej wersji.

Badanie dla UNIQA przeprowadzane zostało w trzech etapach. W pierwszym klienci wybierają cechy, jakimi kierują się przy wyborze ubezpieczenia. W drugim osoby regularnie korzystające z usług ubezpieczeniowych poddają ocenie cechy uprzednio określone przez nich jako najistotniejsze. Ostatni etap to bezpośredni kontakt konsumenta z produktem. W przypadku UNIQA było to assistance komunikacyjne.
 
Andrzej Jarczyk, prezes spółek UNIQA w Polsce nie kryje zadowolenia: „To kolejny oferowany przez UNIQA Polska produkt, który zdobył wyróżnienie. Mamy zatem powód do dumy i motywację do stałego ulepszania oferty i dopasowywania jej do potrzeb coraz bardziej wymagającego klienta. Tym większa to jednak dla nas satysfakcja, gdy oceny dokonują sami konsumenci”. W przypadku UNIQA wszystkie cechy (wiarygodność, zdolność do udzielania odpowiedzi i sposób obsługi przez agenta, a także solidność firmy)zadecydowały o wyborze ubezpieczenia jako najlepsze na tle bezpośrednich konkurentów.
 
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Europe Assistance Polska* wynika, że assistance komunikacyjne to najczęściej posiadane przez Polaków usługi pomocowe. Badani najczęściej korzystają z nich w sytuacji nagłej awarii pojazdu. Klienci najczęściej wykorzystują takie świadczenia jak: holowanie pojazdu, wynajem pojazdu zastępczego oraz usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia.
 
Paweł Boryczka, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych UNIQA Polska dodaje: „Pojazd zastępczy dostępny jest w UNIQA już od wariantu Komfort Plus. A 1 lutego wprowadzamy dla naszych klientów jeszcze bardziej atrakcyjne warunki ubezpieczenia assistance. Zwiększamy limit holowania pojazdu unieruchomionego wskutek wypadku. Poza tym nowością jest zwiększenie do 15 lat limitu wieku pojazdów przyjmowanych do ubezpieczenia. Co więcej, wszystkie zmiany nie wpływają na wysokość składki za poszczególne warianty ubezpieczenia”.
 
* VI Ogólnopolskie Badanie Assistance przeprowadzane przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Europe Assistance, edycja 2014.

Źródło: www.uniqa.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago