UNIQA otrzymała nagrodę Grand Prix w konkursie Laur Klienta 2023 w kategorii ubezpieczenia turystyczne. Warto dodać, że konsumenci biorący udział w ankiecie w każdej kategorii mogą oddać tylko jeden głos na ulubiony produkt, markę lub usługę.
Głosami konsumentów UNIQA otrzymała nagrodę Grand Prix w konkursie Laur Klienta 2023 w kategorii ubezpieczenia turystyczne. Wyróżnienie to otrzymują firmy, które w konkursie Laur Klienta w ciągu ostatnich trzech lat są wskazywane przez konsumentów jako godne zaufania, zajmując wysokie pozycje w plebiscycie. Ankietowani oddają swoje głosy przez telefon i internet, a ostateczna ocena o przyznaniu tytułu dokonywana jest przez komisję konkursową. To ona analizuje popularność marki i weryfikuje oddane w badaniach głosy.
– Bardzo nas cieszy ta nagroda, bo podstawą jej przyznania są głosy konsumentów. Mamy elastyczny produkt, który każdy może dopasować do swoich potrzeb, w zależności od kierunku i charakteru podróży – wyjaśnia Magdalena Oszczak, dyrektor Działu Ubezpieczeń Turystycznych w UNIQA.
Dostępne w ofercie UNIQA ubezpieczenie turystyczne UNIQA oferowane jest w czterech elastycznych wariantach różniących się od siebie zakresem oraz sumami ubezpieczenia. W zależności od wybranej opcji ochrona ubezpieczeniowa obejmuje takie zdarzenia jak nagłe zachorowanie, nieszczęśliwy wypadek, utrata lub opóźnienie bagażu, opóźnienie lotu, szkody z OC wyrządzone za granicą zarówno w życiu prywatnym, jak i podczas uprawiania sportu, koszty ratownictwa, pomoc prawna za granicą, kradzież gotówki, zamknięcie narciarskich tras zjazdowych, kradzież mienia w miejscu zamieszania podczas wyjazdu, rezygnacja z wyjazdu z powodu wielu zdarzeń losowych ubezpieczonego lub jego bliskich.
– W ostatnim czasie wzmocniliśmy nasze ubezpieczenie turystyczne, zarówno rozszerzając zakres ochrony, jak i zwiększając sumy ubezpieczenia, które dziś przekraczają nawet milion zł. Dzięki temu potencjalne szkody, np. te związane z zachorowaniem lub nieszczęśliwym wypadkiem, mogą zostać w pełni pokryte także w krajach, w których usługi medyczne są drogie – dodaje Magdalena Oszczak.
Ubezpieczyciel przypomina, że w niektórych krajach koszty leczenia, np. pobytu w szpitalu, mogą być bardzo wysokie. Na przykład w Austrii 3-dniowy pobyt w szpitalu z diagnostyką po urazie, bez operacji, to koszt ok. 2 tys. euro. Z kolei koszty ratownictwa na stoku mogą wynieść nawet kilka tysięcy euro, a transport ubezpieczonego po leczeniu szpitalnym za granicą, np. z Włoch do Polski, to wydatek sięgający nawet 30 tys. zł. Dlatego na terenie Europy warto wybrać sumę ubezpieczenia w przedziale od 50 tys. do 100 tys. euro, a poza Europą powyżej 150 tys. euro.
Organizatorem konkursu Laur Klienta jest redakcja Stron Biznesu, dodatku promocyjno-informacyjnego ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej, i Stron Rynku w Gazecie Wyborczej. Tegoroczna edycja jest 19. w historii konkursu.
Źródło: UNIQA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…