Celem współpracy jest popularyzacja sportu wśród dzieci i młodzieży, w szczególności w ramach Akademii Koszykówki, którą prowadzi sekcja koszykarska klubu. UNIQA, jako partner strategiczny projektów dziecięcych i młodzieżowych koszykarskiej Legii Kosz, otrzyma nie tylko świadczenia promocyjne, ale także możliwość zaangażowania się we wspólne projekty.
– W UNIQA bardzo mocno wierzymy w rozwój poprzez sport. Na boisku, na korcie czy na bieżni, wszędzie obowiązują nas zasady fair play, a żeby osiągać sukcesy, musimy być cierpliwi, skoncentrowani i umieć współpracować. Tak samo jest w biznesie. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z Legią Kosz będziemy mogli jeszcze szerzej promować najlepsze postawy wśród młodych ludzi. Jednocześnie chcemy pokazywać aktywność fizyczną jako ciekawą formę spędzania wolnego czasu i alternatywę dla coraz bardziej dominującego świata wirtualnego – mówi Marcin Nedwidek, prezes zarządu UNIQA Polska.
Umowa została podpisana na trzy kolejne sezony: 2023/24, 2024/25 i 2025/26. W nadchodzącym sezonie klub będzie rozgrywać swoje mecze w ramach ekstraklasy koszykówki mężczyzn Polskiej Ligi Koszykówki.
– Ogromnie doceniamy to, że UNIQA, jeden z liderów rynku ubezpieczeń w Polsce i w Europie, dostrzegła szeroki wachlarz działań, które prowadzi koszykówka Legii Warszawa poza ekstraklasową drużyną i jej walką o Mistrzostwo Polski. W ostatni weekend w 14 lokalizacjach w Warszawie w ramach Legia Basket Schools rozpoczęło treningi prawie 700 dzieci w wieku 3-14 lat. Drużyny Sekcji Junior i Akademii Koszykówki Legii Warszawa rozpoczęły już przygotowania do sezonu. Wkrótce ogłosimy nabór do IV Edycji Warszawskich Mistrzostw Szkół Średnich, w których w poprzednim sezonie wzięło udział 50 szkół średnich z całej Warszawy, a w prawie 200 rozegranych meczach uczestniczyło ponad 700 zawodniczek i zawodników. Wspólnie z UNIQA możemy jeszcze szerzej zachęcać dzieci i młodzież do aktywnego spędzania wolnego czasu, ale też uczyć organizacji czasu, pracy w drużynie czy rywalizacji na boisku – mówi Łukasz Sekuła, wiceprezes zarządu Legii Warszawa Sekcji Koszykówki.
W ramach współpracy UNIQA obejmie patronatem Warszawskie Mistrzostwa Szkół Średnich oraz ufunduje nagrody dla zawodników w kategorii fair play. Dzieci pracowników ubezpieczyciela będą mogły wystąpić w tzw. „Dziecięcej Eskorcie” podczas meczów rozgrywanych w charakterze gospodarza w ekstraklasie koszykówki mężczyzn. Firma zorganizuje także dla uczestników Akademii Koszykówki warsztaty dotyczące radzenia sobie z hejtem w internecie, które wpisują się w szerszy wspólny projekt „Wrzuć hejt do kosza”.
– Od kilku lat konsekwentnie koncentrujemy się na pomaganiu ofiarom hejtu w internecie, wspieramy ich w radzeniu sobie ze skutkami tego zjawiska i edukujemy, bo wierzymy, że wielu zachowaniom można zapobiec. Partnerstwo z Legią Kosz wpisuje się w nasze dotychczasowe działania społeczne. Poprzez tę współpracę pokazujemy, że wolny czas można spędzać nie tylko w sieci, ale właśnie off-line, np. trenując. Promujemy sport, bo niesie dobre wartości i pomaga w radzeniu sobie w trudniejszych sytuacjach – wyjaśnia Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego UNIQA.
Legia Kosz organizuje liczne projekty sportowe, które mają na celu upowszechnianie i rozwój kultury fizycznej i sportu dzieci i młodzieży. Prowadzi zajęcia ogólnorozwojowe i koszykarskie Legia Basket Schools dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat, oraz drużyny młodzieżowe w ramach Akademii Legia Kosz i Akademii Sekcja Junior. Ma także autorski program rozwoju młodych polskich koszykarzy – projekt TeamUp, dedykowany dla najzdolniejszych zawodników Akademii. Klub jest też organizatorem Warszawskich Mistrzostw Szkół Średnich w koszykówce. To cykl turniejów, podczas których zgłoszone do rozgrywek drużyny reprezentują swoje szkoły i rywalizują o tytuł mistrza Warszawy w koszykówce.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…