W dniu 19 maja w Lublinie odbyła się inauguracja Uniwersytetu Likwidacji Szkód Generali. Jest to nowy kompleksowy projekt szkoleniowy, który przeznaczony jest dla najmłodszych stażem pracowników pionu likwidacji szkód Generali Polska. Celem pierwszej edycji i hasłem przewodnim jest poprawa jakości obsługi klienta, korzystającego z serwisu likwidacji szkód.
Uniwersytet Likwidacji Szkód Generali – co to takiego?
To wieloaspektowy system szkoleń dotyczący obsługi klienta i techniki ubezpieczeniowej, pozwalający jego uczestnikom poznać różne obszary działania firmy ubezpieczeniowej.
Kto może uczestniczyć w projekcie?
Uczestnikami projektu są pracownicy pionu likwidacji szkód, którzy mają najkrótszy staż w Generali. W pierwszej edycji w pierwszym roku w programie studenckim i menedżerskim weźmie udział prawie 150 osób. Wykładowcami będzie wyższa i średnia kadra menedżerska Generali oraz zewnętrzni eksperci.
Andrea Simoncelli: „Bo klient i jego satysfakcja są dla na najważniejsze”
Podczas uroczystości inauguracyjnych Andrea Simoncelli szefem Grupy Generali w Polsce podkreślił wagę i rolę likwidacji szkód w firmie ubezpieczeniowej: „Obsługujemy ponad 250 tys. szkód rocznie, zatrudniamy w tym pionie 350 osób w Lublinie, Warszawie i Poznaniu, które rejestrują, analizują, kontrolują i wypłacają szkody. Założyliśmy Uniwersytet Likwidacji Szkód, aby szkolić naszych pracowników, by byli bardziej efektywni i lepiej obsługiwali swoich klientów. Bo klient i jego satysfakcja są dla na najważniejsze:”
Rola mediacji w zakładach ubezpieczeń bardzo ważna
Gościem specjalnym inauguracji był Piotr Nowak, mediator przy Sądzie Polubownym KNF oraz naczelnik ds. Sądu Polubownego przy Prokuratorii Generalnej, który zwrócił uwagę na rolę mediacji w znajdowaniu porozumienia między klientem a firmą ubezpieczeniową. O roli Uniwersytetu Likwidacji Szkód Generali oraz oczekiwaniach wobec studentów opowiedział Jakub Jacewicz, członek zarządu spółek Generali Polska odpowiedzialny za likwidację szkód.
Na czym będzie polegać nauka najmłodszych stażem pracowników firmy?
Z kolei Jakub Jacewicz, członek zarządu spółek Generali Polska odpowiedzialny za likwidację szkód wyjaśniał jaka jest rola Uniwersytetu Likwidacji Szkód Generali, oraz jakie są oczekiwaniach wobec studentów. Wyjaśnił również na czym będzie polegać nauka najmłodszych stażem pracowników firmy: „ Nasi studenci zgłębią wiedzę m.in. na temat techniki ubezpieczeniowej, zasad i standardów komunikacji z klientem, rynku ubezpieczeniowego, oczekiwań organów nadzoru. Oprócz tego będą mieli okazję wypracować projekty służące poprawie satysfakcji klienta i jakości świadczonego serwisu, z których najlepsze zostaną wdrożone jako standard Generali”.
Źródło: www.generali.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…