Categories: Aktualności

Unum docenione przez klientów

Unum Życie po raz czwarty otrzymało certyfikat Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie to nadawane jest przez agencją badawczą Experience Institute, na podstawie badania satysfakcji zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów firmy. 

Relacje oparte na zaufaniu 

Unum Życie otrzymało wyróżnienie nadawane przez agencją badawczą Experience Institute, które przyznawane jest na podstawie badania satysfakcji zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. W jego trakcie ocenianie są doświadczenia ze współpracy z ubezpieczycielem. W ankiecie poruszane są obszary dotyczące: 

  • skłonności do rekomendacji ubezpieczeń badanej firmy, 
  • podejście do klientów, 
  • ogólne zadowolenie ze współpracy, 
  • poziom wysiłku, jaki klienci muszą włożyć w załatwienie spraw u ubezpieczyciela, 
  • jakość obsługi klientów, 
  • proces zakupu ubezpieczenia.  

Co istotne, we wszystkich wymienionych obszarach spółka uzyskała wyniki powyżej 90%. 

– To dla nas niezwykle ważne badanie, w którym możemy poznać jeszcze lepiej oczekiwania naszych klientów i to, jak się z nami czują. Każdy komentarz i każdy głos jest dla nas cenną informacją o tym, co działa, a co wymaga poprawy. Jesteśmy wdzięczni naszym klientom za docenienie naszych wysiłków w budowaniu opartych na zaufaniu relacji, a przyznane nam wyróżnienie traktujemy jako zobowiązanie do nieustannego doskonalenia jakości obsługi – komentuje Robert Watkowski, Dyrektor Działu Obsługi Klienta Indywidualnego w Unum Życie. 

Odpowiedź na oczekiwania klientów 

Unum Życie ma w swojej ofercie produkty długoterminowe, takie jak indywidualne i grupowe ubezpieczenia na życie. W efekcie kontakt z ubezpieczycielem najczęściej następuje w sytuacji zmian w polisie (np. wskazanie lub zmiana uposażonego, rozszerzenie ochrony itp.) bądź w sytuacji wyjątkowe trudnej, gdy klienta spotyka poważna choroba lub śmierć bliskiej osoby. Z tego powodu tak istotne jest to, by obsługa klientów nie tylko przebiegała w atmosferze wrażliwości, empatii, ale także sprawnego i szybkiego procesowania wniosków. Średni czas wypłaty świadczeń w Unum wynosi obecnie 3 dni od momentu skompletowania pełnej dokumentacji wymaganej do decyzji. Ubezpieczyciel postawił na robotyzację niektórych elementów tego procesu, by przyspieszyć rejestrację dokumentów i w efekcie szybciej pomóc klientom doświadczającym trudnych sytuacji życiowych.  Przy długoterminowych produktach znaczenie ma także systematyczny kontakt. Dlatego w standardy spółki wpisane są obowiązkowe kontakty agentów przynajmniej raz do roku z klientem. Dzięki temu można łatwiej dopasować ochronę do nowych potrzeb (np. gdy rodzi się dziecko, lub pojawiają się nowe zobowiązania finansowe, albo ryzyka chorobowe). 

– Dziś otaczamy ochroną ponad 400 000 klientów w całej Polsce. Wiele z usprawnień, które wprowadziliśmy było odpowiedzią na szczere i otwarte opinie naszych klientów. Tym bardziej dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w badaniu i zainspirowali nas do dalszych usprawnień – dodaje Robert Watkowski. 

Firma Przyjazna Klientowi 

Warto dodać, że badanie opinii klientów w ramach programu Firma Przyjazna Klientowi zostało zrealizowane we wrześniu 2023 roku. 

– Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi to nagroda przyznawana firmom za jakość współpracy z klientami.  Wyróżnienie jest szczególne, ponieważ o przyznaniu nagrody w 100% decydują opinie klientów – to stanowi o wyjątkowym charakterze certyfikatu. Otrzymanie wyróżnienia Firma Przyjazna Klientowi oznacza, że podejmowane przez firmę działania na rzecz jakości współpracy z klientami są przez nich dostrzegane i doceniane – podkreśla Błażej Małecki, Koordynator Projektu w Experience Institute. 

Źródło: Unum Życie 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

„Laury społeczne” i rozstrzygnięcie Konkursu (eS) im. Jacka Kuronia

13 listopada odbyła się gala „Laury społeczne”, podczas której ogłoszono wyniki Konkursu (eS) im. Jacka Kuronia. Od kilku lat partnerem tego wydarzenia…

2 dni ago
  • Aktualności

Generali wprowadza kolejne narzędzia samoobsługowe dla klientów i pośredników

Generali w ostatnim czasie wprowadziło zmiany w procesie obsługi klienta i pośrednika. Do najważniejszych z nich należy formularz on-line do aktualizacji danych…

2 dni ago
  • Top temat

Dom pod maksymalną ochroną ubezpieczeniową

Poszukujesz ubezpieczenia, które zapewni kompleksową ochronę Twojego domu? Sprawdź ofertę InterRisk. Flagowy produkt ubezpieczyciela DOM MAX to ochrona i pomoc w przypadku wszelkich…

3 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie domu z cesją na bank – na czym polega?

Osoby, które biorą kredyt hipoteczny na zakup mieszkania lub domu, zazwyczaj zobowiązane są do cesji praw z ubezpieczenia na bank.…

3 dni ago
  • Aktualności

Konkurs „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje 2024” – PZU Zdrowie laureatem dwóch kategorii

Wśród laureatów 7. edycji Konkursu „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje” znalazły się projekty PZU Zdrowie. Do finału zakwalifikowano ponad 200 zgłoszeń,…

4 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie okularów dziecka

Zakup okularów dla dziecka to dosyć spory wydatek – można za nie zapłacić od ok. 500 zł do nawet tysiąca…

4 dni ago