Categories: Aktualności

Unum Życie startuje z nową kampanią – jej celem zwiększenie rozpoznawalności marki

Unum Życie pod hasłem „Ty żyjesz, jak lubisz. My ubezpieczamy życie. Twoje życie.” startuje z nową kampanią wizerunkową. Działania marketingowe ubezpieczyciela wyrażają kluczowe dla marki wartości – szacunek do klientów i troskę o najcenniejsze wartości: ich życie i zdrowie. 

Nowa kampania Unum Życie 

Unum Życie wystartowało z nową kampanią wizerunkową. Ubezpieczyciel do współpracy zaprosił Mamastudio™ Brand Strategy, design & communication. 

– Naszą misją jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i spokoju ducha. Dbamy o to od 25 lat w Polsce, oferując dopasowane do potrzeb klientów ubezpieczenia indywidualne i grupowe. Zależało nam, by nowa identyfikacja wizualna i hasło wyrażały te wartości – uznanie i szacunek dla klienta i nasze zaangażowanie w zachowaniu harmonii i spokoju, niezależnie od przyszłych sytuacji i zdarzeń losowych. Wspieramy wybory naszych klientów i dzięki doświadczeniu oraz know-how, zapewniamy kompleksowe ubezpieczenia dopasowane do potrzeb, planów i marzeń – mówi Jakub Czapski, Marketing Digital Manager w Unum. 

Zwiększenie rozpoznawalności marki 

Jak możemy przeczytać, nowa komunikacja wizualna marki została oparta na symbolu prostoty i doskonałości – kołach, które wspierają łuki dające poczucie harmonii i spokoju. Paletę kolorystyczną rozbudowano, dodano nowe layouty i typografię. Nowa identyfikacja wizualna będzie mieć zastosowanie na wszystkich polach eksploatacji – materiałach marketingowych, eventowych czy w kreacjach social media. 

– Nowa komunikacja marki Unum, która powstała we współpracy z agencją brandingową Mamastudio, oparta jest bezpośrednio na elementach graficznych logotypu – kołach i łukach symbolizujących sylwetki ludzi. Naszym głównym celem na tym etapie było zwiększenie rozpoznawalności marki. Chcieliśmy, aby logotyp mocno zapadał w pamięć odbiorców, stąd pomysł na ogranie go w komunikacji – dodaje Michał Pawlik, Dyrektor Kreatywny. 

Pielęgnowanie uniwersalnych wartości 

Jednym z istotnych elementów kampanii jest film promocyjny Unum, który zawiera kluczowe dla marki wartości i opiera swój przekaz na wizualizacji różnych Klientów, mających inny lifestyle oraz idące za tym potrzeby w zakresie ubezpieczeń. Ubezpieczyciel prezentuje w ten sposób szerokie portfolio swoich produktów. 

W naszej strategii marketingowej postawiliśmy na wizerunek naszej marki, który będzie czytelny dla szerokiej grupy odbiorców. Komunikujemy się zarówno z pracownikami ubezpieczanych firm, reprezentującymi wszystkie pokolenia obecnie będące na rynku pracy, jak i klientami będącymi na różnych etapach życia z bardzo różnorodnymi potrzebami. Cieszymy się, że współpraca z naszym partnerem przyniosła efekt, który przemawia do tak szerokiej grupy odbiorców i stawia na pielęgnowanie uniwersalnych wartości – dodaje Michał Placzkiewicz, Dyrektor Działu HR, Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. 

Źródło: Unum Życie 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

„Laury społeczne” i rozstrzygnięcie Konkursu (eS) im. Jacka Kuronia

13 listopada odbyła się gala „Laury społeczne”, podczas której ogłoszono wyniki Konkursu (eS) im. Jacka Kuronia. Od kilku lat partnerem tego wydarzenia…

2 dni ago
  • Aktualności

Generali wprowadza kolejne narzędzia samoobsługowe dla klientów i pośredników

Generali w ostatnim czasie wprowadziło zmiany w procesie obsługi klienta i pośrednika. Do najważniejszych z nich należy formularz on-line do aktualizacji danych…

2 dni ago
  • Top temat

Dom pod maksymalną ochroną ubezpieczeniową

Poszukujesz ubezpieczenia, które zapewni kompleksową ochronę Twojego domu? Sprawdź ofertę InterRisk. Flagowy produkt ubezpieczyciela DOM MAX to ochrona i pomoc w przypadku wszelkich…

3 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie domu z cesją na bank – na czym polega?

Osoby, które biorą kredyt hipoteczny na zakup mieszkania lub domu, zazwyczaj zobowiązane są do cesji praw z ubezpieczenia na bank.…

3 dni ago
  • Aktualności

Konkurs „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje 2024” – PZU Zdrowie laureatem dwóch kategorii

Wśród laureatów 7. edycji Konkursu „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje” znalazły się projekty PZU Zdrowie. Do finału zakwalifikowano ponad 200 zgłoszeń,…

4 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie okularów dziecka

Zakup okularów dla dziecka to dosyć spory wydatek – można za nie zapłacić od ok. 500 zł do nawet tysiąca…

4 dni ago