Digital Care, największy dostawca produktów związanych z ochroną urządzeń mobilnych na polskim rynku, wprowadził do swojej oferty możliwości objęcia ochroną wyświetlaczy dla użytkowników Plus Mix.
Po tym okresie opłata wyniesie 7 zł za 30 dni, o ile klient wyrazi dalszą chęć korzystania z usług. Ochrona przeznaczona dla posiadaczy „Mixa” to ochrona wyświetlacza bez limitu liczby napraw w ciągu roku do kwoty 700 zł. Limit odnawia się co 12 okresów rozliczeniowych trwających 30 dni. Za dodatkową dopłatą istnieje możliwość otrzymania aparatu zastępczego na czas trwania naprawy.
Na terenie kraju transport urządzenia do serwisu jest bezpłatny i odbywa się na zasadzie „door-to-door”. Ubezpieczyciel daje możliwość dostępu do infolinii technicznej, oraz portalu internetowego który umożliwia szybkie zgłoszenie szkody. Ponadto Digital Care udostępnia dla użytkowników „Mixa” aplikację SmartSkaner+ za pomocą której można sprawdzić stan techniczny urządzenia.
Katarzyna Życka, starszy kierownik oferty w Departamencie Strategii Marketingowej w sieci Plus: „Użytkownicy Mixa to dla nas bardzo ważna grupa klientów i właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić pierwszy produkt na polskim rynku dedykowany właśnie dla nich. We współpracy z Digital Care stworzyliśmy przejrzystą usługę, która gwarantuje serwis wyświetlaczy w smartfonach i tabletach w korzystnej cenie i na prostych zasadach – niezależnie od przyczyn uszkodzenia”.
Źródło: www.digitalcaregroup.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…