VeloBank nawiązał współpracę z towarzystwem ubezpieczeniowym Prudential w Polsce, oferującym ubezpieczenia pod marką Pru. Dzięki nowemu partnerstwu klienci banku uzyskają dostęp do ubezpieczenia na życie „Komfort Życia”, które pozwala zabezpieczyć bliskich w razie nieprzewidzianych zdarzeń.
Ostatnie lata przyniosły rosnącą świadomość dotyczącą ubezpieczeń na życie. Badanie Prudential Family Index, które zostało przeprowadzone w 2022 roku wskazuje, że dla 60% Polaków posiadanie polisy na życie to przejaw roztropności i rozsądku. Co ciekawe, jeszcze w 2017 roku z takim stwierdzeniem zgadzała się jedynie połowa badanych (51%). Cieszyć może fakt, że spada odsetek twierdzących, że jest to przywilej tylko dla zamożnych (wskazuje tak 15% osób, podczas gdy w 2017 roku było to 20%). Jednak pomimo wysokiej wagi przypisywanej ubezpieczeniom, polisę na życie posiada mniej niż co trzeci Polak (30%). Teraz, VeloBank i Pru nawiązując współpracę, chcą zwiększyć dostępność tego typu ubezpieczeń dla rosnącej liczby świadomych osób.
– W VeloBanku to co jest ważne dla naszych klientów, jest ważne również dla nas. Chcemy zapewnić im łatwy i wygodny dostęp do produktu ubezpieczeniowego, który przyjdzie z pomocą w trudnych momentach. Dlatego rozwijamy naszą ofertę nawiązując unikatowe partnerstwo z Pru. Dzięki tej współpracy po raz kolejny wychodzimy poza zwykłą bankowość i pomagamy zapewnić finansowe bezpieczeństwo naszym klientom. Oferowane w ramach współpracy produkty ubezpieczeniowe poza ochroną na wypadek śmierci mogą pomóc także w razie choroby czy niezdolności do pracy – mówi Michał Staniszewski, Dyrektor Biura Bancassurance w VeloBanku.
Jak wygląda oferta dostępna w ramach nowej współpracy? Ubezpieczenie „Komfort Życia” to produkt dedykowany dla osób, które poszukują zabezpieczenia dla swoich bliskich na wypadek śmierci. Oferta Pru pozwala w sposób elastyczny dopasować zakres ochrony do indywidualnych potrzeb klientów, bowiem mają oni do wyboru aż 11 dodatkowych zakresów ochrony, w tym m.in. ubezpieczenie na wypadek poważnego zachorowania, niezdolności do pracy, pobytu w szpitalu, poważnego inwalidztwa, czy przejęcia opłacania składek przez ubezpieczyciela w trudnych sytuacjach związanych ze stanem zdrowia. Co więcej, w ramach umów dodatkowych możliwe jest również ubezpieczenie dziecka. Suma ubezpieczenia wynosi minimalnie 10 tys. zł, a maksymalnie aż 10 mln zł. Klienci VeloBanku mogą skorzystać z oferty „Komfort Życia” w placówkach własnych banku.
– Współpraca z VeloBankiem pozwoli nam zapewnić wsparcie w trudnych momentach jeszcze większej liczbie osób. W pierwszym etapie naszych działań będziemy oferować produkt ochronny „Komfort Życia”. To ubezpieczenie dla osób, które poszukują zabezpieczenia bliskich, gdy ich samych zabraknie, tak aby zapewnić im stabilizację i możliwość uregulowania zobowiązań finansowych. Zainteresowany zakupem polisy ma również możliwość rozszerzenia ochrony wybierając umowy dodatkowe – mówi Grzegorz Jasienowski, Dyrektor Departamentu Zewnętrznych Kanałów Dystrybucji Prudential w Polsce, towarzystwa ubezpieczeniowego oferującego ubezpieczenia pod marką Pru.
Warto podkreślić, że VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, nawiązał współpracę z towarzystwem ubezpieczeniowym Prudential. A nowe partnerstwo to połączenie tradycji z nowoczesnością, dzięki czemu klienci banku zyskają dostęp do najwyższej jakości usług oraz bezpieczeństwa. Jak możemy przeczytać, współpraca stanowi także przykład konsekwentnej realizacji strategii obu firm, które dotyczą między innymi nawiązywania partnerstw z podmiotami, którym przyświecają podobne cele – pomagania ludziom w budowaniu i ochronie ich przyszłości finansowej.
Źródło: VeloBank
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…