VeloBank we współpracy z Prudential, oferującym w Polsce ubezpieczenia pod marką Pru, rozwija swoją ofertę ubezpieczeniową o kolejne produkty dla klientów indywidualnych. Po udanym czerwcowym starcie kooperacji pomiędzy bankiem a ubezpieczycielem, w wyniku której klientom zaoferowane zostało ubezpieczenie na życie Komfort Życia, przyszedł czas na dalszy rozwój oferty ubezpieczeniowej w VeloBanku.
Tym razem, wspólnie z Pru, VeloBank zaproponuje klientom aż 4 nowe rozwiązania ubezpieczeniowe, łączące ubezpieczenie na życie z oszczędzaniem na przyszłość i gromadzeniem kapitału. Start w życie, Emerytura bez obaw, Pewny kapitał i Oszczędności bez obaw to sprawdzone i docenione przez klientów rozwiązania znane już z oferty Pru w innych kanałach sprzedaży ubezpieczyciela. Teraz klienci VeloBanku będą mogli wygodnie kupić każdą z tych umów w oddziałach sieci własnej banku.
– W centrum zainteresowania VeloBanku są zawsze klienci. Wiemy, że mają oni obawy dotyczące przyszłości i swoich finansów, dlatego rozszerzając naszą współpracę z Pru zapewniamy im ofertę polis, która kompleksowo adresuje zarówno potrzeby ubezpieczeniowe na wypadek niekorzystnych zdarzeń losowych, jak również chęć budowania poduszki finansowej na przyszłość. Razem z Pru zadbaliśmy o to, by na półkę z ubezpieczeniami w VeloBanku trafiły rozwiązania dopasowane do konkretnych oczekiwań klienta i momentu życia, w którym aktualnie się znajduje – mówi Michał Staniszewski, Dyrektor Biura Bancassurance w VeloBanku.
Nową ofertę ubezpieczeń Pru dla klientów VeloBanku tworzą 4 produkty:
– Cieszymy się, że rozwiązania Pru, łączące ubezpieczenie z oszczędzaniem, będą dostępne dla szerokiej grupy klientów VeloBanku, którzy mają różne oczekiwania wynikające z ich sytuacji życiowej. Inne potrzeby ma osoba, której właśnie urodziło się dziecko i chce zabezpieczyć je finansowo na przyszłość, np. aby mogło sfinansować studia, czy kupić pierwsze mieszkanie, a inne osoba, która ma już zgromadzony pewien kapitał i jej troską jest raczej to, aby w przyszłości, na emeryturze mogła zachować swój dotychczasowy standard życia. Dlatego w ofercie mamy kilka różnych produktów, które odpowiadają specyficznym potrzebom i oczekiwaniom klientów – komentuje Grzegorz Jasienowski, Dyrektor Departamentu Zewnętrznych Kanałów Dystrybucji Prudential w Polsce, towarzystwa ubezpieczeniowego oferującego ubezpieczenia pod marką Pru.
Więcej informacji o ubezpieczeniach Pru dostępnych w VeloBanku można znaleźć na www.velobank.pl/ubezpieczenia. Oferta dostępna jest w oddziałach sieci własnej VeloBanku.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…